دیدار تیم های فوتبال استقلال و فولاد در هفته نهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

استقلال با شوفر آلمانی هم به جاده پیروزی برنگشت/ دو امتیاز دیگر از دست رفت

به گزارش قدس آنلاین،  در ادامه رقابت های هفته نهم لیگ برتر شامگاه امروز جمعه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی تهران میزبان فولاد خوزستان بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

استقلال در شرایطی گام در دیدار هفته نهم خود گذاشت که این بار روی نیمکت یک مربی آلمانی داشت و خبری از علیرضا منصوریان نبود. سرمربی ابتدا فصل آبی پوشان پس از آنکه نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند از سمتش استعفا کرد. 

وینفرد شفر که چند روزی است هدایت آبی های تهران را برعهده گرفته در اولین بازی رسمی خود با این تیم نتوانست تاثیر زیادی در روند بازی استقلال داشته باشد و این تیم با کمترین موقعیت خطرناک بازی برابر فولاد را به پایان برد. 

استقلال در این دیدار بازهم از حسینی درون دروازه استفاده کرد و سیدمهدی رحمتی همچنان روی نیمکت این تیم قرار دارد. 

دیدار دو تیم فولاد و استقلال در نیمه اول بسیار سرد و کسل کننده دنبال شد و دو تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را تهدید کنند. در نیمه دوم هم البته بازی سردرگم و بی برنامه دو تیم ادامه داشت و تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود. 

در دقایق پایانی استقلال که برنامه خاصی برای رسیدن به دروازه فولاد نداشت بازی مستقیم را در دستور کارش قرار داد اما فولادی ها با خونسردی و پاس های کوتاه به دنبال گرفتن یک امتیاز بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.