گچساران - شهردار دوگنبدان گفت: طرح ساماندهی خودروهای دستفروش در راستای توجه انسانی و اخلاقی به معیشت دستفروشان با توجه به افزایش تعداد آنان به اجرا در خواهد آمد.

ساماندهی خودروهای دستفروش گچساران طی روزهای آینده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری دوگنبدان، شهردار دوگنبدان گفت: خودروهای دستفروش سطح شهر  در آینده ای نزدیک ساماندهی خواهد شد.

مسعود ظفری با تأکید بر اینکه طبق قانون ساماندهی دستفروشان سطح شهر وظیفه شهرداری است، بیان داشت: تحقق این امر تنها در گرو همکاری و هماهنگی سایر دستگاه های مرتبط با این موضوع است و همه باید کمک کنند تا شهرداری کار خود را به درستی انجام دهد.

ظفری با اشاره به اینکه طرح ساماندهی خودروهای دستفروش دوگنبدان در آینده ای نزدیک اجرا خواهد شد افزود: طرح ساماندهی خودروهای دستفروش در راستای توجه انسانی و اخلاقی به معیشت دستفروشان با توجه به افزایش تعداد آنان به اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: ساماندهی خودروهای دستفروش در آینده ی نزدیک از جمله اقدامات خوب شهرداری دوگنبدان خواهد بود که در مرحله ی اول دو محدوده جهت اجرای این طرح ایجاد می شود که در صورت استقبال تداوم می یابد.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: طرح ساماندهی دست فروشان به دلیل پراکندگی و جلوگیری از بی نظمی و بروز مخاطراتی که در قالب دستفروشی وجود دارد، اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: با آغاز و اجرای طرح ساماندهی خودروهای دستفروش ، نیروهای انضباط شهری شهرداری در راستای تامین آسایش عبور و مرور شهروندان، حفاظت از معابر عمومی و برقراری انضباط شهری با هرگونه سدمعبر و اشغال معابر عمومی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

ظفری با اشاره به اینکه با اختصاص محدوده  مخصوص به خودروهای دستفروش، فعالیت آنها به شکل بهتری انجام می شود افزود: مجموعه تصمیماتی که توسط مدیریت شهری اتخاذ می شود در راستای افزایش ضریب آسایش و آرامش شهروندان است.

شهردار دوگنبدان اظهار کرد: بسیاری از شهروندان تمایل دارند بخشی از مایحتاج خود را با قیمتی مناسبتر از خودروهای دستفروش تأمین کنند و لذا ساماندهی آنها، هم موجب پاسخ به نیاز شهروندان و هم تداوم امرار معاش این قشر از طریق دستفروشی خواهد شد.

ظفری گفت: با خودروهای دستفروشی که بعد از اجراء طرح ساماندهی اقدام به سدمعبر و اشغال معابر عمومی کنند برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

وی یادآور شد: پدیده ناهنجار سد معبر یکی از مشکلات بسیار مهم برای شهرداری ها محسوب می شود و هر روز افراد زیادی با استفاده نامتعارف از معابر عمومی مانع از اعمال حق عمومی می گردند که شهرداری و ماموران ان مکلف به رسیدگی و جلوگیری از انسداد معبر و رفع سد معبر می باشند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.