یزد – شهردار یزد گفت: یزد هم اکنون ثبت جهانی شده و می تواند کانون سرمایه گذاری ایران شود و این شهر دارای ظرفیت های فروان گردشگری و فرهنگی می باشد و ما برای سرمایه گذاران در این استان فرش قرمز پهن کرده و ازسرمایه گذاری برای این شهرجهانی استقبال و حمایت می کنیم.

شهر یزد برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کرده است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، مهدی جمالی نژاد در دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات یزد اظهارداشت : مطبوعات استان به خصوص مطبوعات محلی  با تهیه و انعکاس اخبار و گزارش های دقیق و امیدوار کننده نقش اساسی در معرفی ظرفیت های شهر جهانی یزد دارند .

وی از مطبوعات استان یزد خواست با ترزیق امید و نشاط به مردم شهر یزد باعث رشد و پویایی بهتر  شهر جهانی یزد شوند و در این بین شهرداری و شورای شهر نیر نقش بسزایی ایفا خواهند کرد.

جمالی نژاد تصریح کرد: یزد هم اکنون ثبت جهانی شده و می تواند کانون سرمایه گذاری ایران شود و این شهر دارای ظرفیت های فروان گردشگری و فرهنگی می باشد و ما برای سرمایه گذاران در استان فرش قرمز پهن کرده و ازسرمایه گذاری برای این شهرجهانی استقبال و حمایت می کنیم.

شهردار گفت: دیوار بی اعتمادی بین مردم وشهردار ی باید برداشته شود و در این بین حضور فعال مطبوعات استان در کنار مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و دمیدن روح امید به مردم و شهروندان نقش مهمی در رسیدن به اهداف متعالی دارد و باید همواره به آن عنایت داشت.

این مسئول با قدردانی از فعالیت های خانه مطبوعات استان خاطر نشان ساخت: خانه مطبوعات در هم افزایی و برنامه ریزی برای حضور قوی در برنامه های مختلف شهر نقش اساسی دارد و برای موفقیت مسئولان و انجام وظایف بهتر در خدمت به مردم باید با برنامه ریزی و تعامل زمینه مشارکت بخش خصوصی در استان فراهم شود.

جمالی نژاد افزود: مطبوعات با تهیه و انعکاس اخبار و مطالب دقیق ، مورد نیاز و موثق خود بر حسب نیاز ، نقش مهمی در اعتماد سازی مردم به نظام و انقلاب اسلامی و مجموعه های خدمتگزار در شهر و ابعاد مختلف آن دارند و باید با تمام وجود برای تحقق آن بکوشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.