رشتخوار -عضو شورای اسلامی شهرستان رشتخوار خواستار اجرا ، ساماندهی و تعیین تکلیف یادمان شهدای گمنام این شهرستان شد و گفت:شهرستان رشتخوار که ۵ سال است پذیرا شهدای گمنام شده متاسفانه مزار این شهدا هنوز ساماندهی نشده است.

یادمان شهدای گمنام شهرستان رشتخوار هنوز اجرایی نشده است

سید حسن حسینی با ذکر این که شهرستان رشتخوار ۸۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده  ولی علیرغم قول هر ساله مسئولان شهرستان، مزار شهدای گمنام همانطور در غربت مانده و یادمان این شهدا هنوز ایجاد نشده است به خبرنگار قدس آنلاین گفت: با پیگیری های انجام شده بنا شد ۱۰۰ میلیون تومان برای یادمان شهدای گمنام در شورای برنامه ریزی شهرستان اختصاص یابد که هنوز نه از اعتبار خبری هست نه از ساماندهی آن.

وی با تاکید بر تخصیص اعتبارات یادمان شهدای گمنام که از مطالبات اصلی مردم است اظهار داشت:برای سرو سامان یافتن یادمان شهدای گمنام باید از  استانداری هم پیگیری صورت گیرد که امیدواریم این اعتبار تخصیص پیدا کند.

وی بر ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در یادمان شهدای گمنام شهر رشتخوار گفت: مکان فعلی یادمان شهدای گمنام  رشتخوار نیاز به گسترش دارد و ساخت حسینیه‌ برای اجرای کارهای فرهنگی ضروری است.
وی تصریح کرد: با ساخت حسینیه در محل یادمان شهدای گمنام می‌توان تلفیقی از حوزه مذهبی و گردشگری را ایجاد کرد.

فرماندار رشتخوار هم در این خصوص گفت: یادمان شهدای گمنام یک بحث فرا بخشی است که نیاز به همکاری و تعامل همه دستگاه ها دارد و اگر چنین نباشد ممکن است چند سال بعد نیز به نتیجه ای نرسد.

خالقداد عرب با ذکر این که این موضوع به جد پیگیری می شود افزود: ساماندهی یادمان شهدای گمنام یکی از راه های ارج نهادن به مقام شامخ شهدا است.

وی گفت: زیباسازی و ساماندهی یادمان شهدای شهرستان در دستور کار قرار دارد.

رشتخوار با ۶۵ هزار نفر جمعیت بیش از ۸۰ شهید و ۲۰۰ ایثارگر و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.