بجنورد- نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با توجه به سخنان بی ادبانه ترامپ نسبت به ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: ترامپ یک انسان نادان و بی مایه ای است که صهیونیستها برای گفتن همین حرفها او را آورده اند او لیاقتی برای ریاست جمهوری ندارد.

ملت ایران در مقابل یاوه گویی های رئیس جمهور منفور آمریکا ید واحده هستند

آیت الله مهمان نواز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، افزود: اظهارات بی پایه و اساس این انسان منفور نسبت به مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی و مسئولان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حامی مظلومان و محرومان و ستمدیدگان بوده و دشمن استکبار و صهیونیست و اسرائیل غاصب باعث شد که ملت عظیم و الشان ایران اسلامی و مسئولان در مقابل این یاوه گویی های این انسان منفور یده واحده باشند.

وی گفت: دشمن از این ایستادگی و صلابت و قدرت ملت ما و نیروهای مسلح ما و سپاه ما می ترسد ملت ایران و مسئولان ابداً از این حرفها و یاوه گویی های و تهدیدات نترسیده و نمیترسند و در چهل سال گذشته بارها و بارها این را به اثبات رسانده اند.

آیت الله مهمان نواز افزود: با این اظهارات سخیف رئیس جمهور امریکا دنیا به حقانیت جمهوری اسلامی و باطل بودن آمریکا بیش از پیش آگاه شد.

وی رهنمودهای مقام معظم رهبری را تنها راه مقابله با زیاده خواهی آمریکا ذکر کرد و افزود: مقام معظم رهبری شخصیتی بی نظیر عالمی بزرگوار-سیاستمداری ارزشمند و فقیهی دانشمند و رهبری حکیم است که همواره کشتی انقلاب را هدایت فرموده و اکنون نیز یقیناً مناسب ترین و بهترین تصمیم را در مقابل این یاوه گویی ها خواهد گرفت و ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی و مسئولان اجرائی و دولت و کجلس و قوه قضائیه و نیروهای مسلح گوش بفرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.