رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شکست طرح‌های آمریکا در عراق و سوریه و منطقه خاورمیانه که به واسطه ایران شکل گرفته است، عامل اصلی سخنان ترامپ بوده است.

ترامپ ‌انسانی "سست" ‌و "بی‌اراده" است‌

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی صفاری نطنزی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موفقیت‌های محور مقاومت به ویژه سپاه پاسداران در سوریه و عراق و شکست طرح‌های آمریکا در منطقه عامل اصلی سخنان ترامپ بود.

وی افزود: وقتی آمریکا متوجه شد که با میلیاردها دلار هزینه نتوانسته توطئه خود در منطقه را اجرائی کند و با همت محور مقاومت و سپاه پاسداران ایران، توطئه‌هایش در عراق و سوریه خنثی شده، ترامپ دست به این سخنان حماقت گونه زد.

نماینده مردم نطنز در مجلس بیان کرد: سخنان دیشب ترامپ جز آشفتگی و عصبانیت از شکست چیزی در پی نداشت و تمام دنیا فهمید که رئیس جمهور آمریکا، سبب انزوای این کشور در دنیا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی و همه مسلمانان آزادی‌خواه منطقه، سپاه پاسداران را از خودشان می‌دانند، خاطرنشان کرد: نابودی داعش و ایجاد امنیت دوباره در بخش‌های وسیعی از خاک عراق و سوریه به علت تلاش‌های سپاه است.

صفاری نطنزی اظهار داشت: وقتی دلارهای سعودی آنقدر روی ترامپ اثر گذار بوده که خلیج فارس را با واژه‌ای جعلی و نامتعارف خطاب قرار می‌دهد، می‌توان متوجه شد که ترامپ یک انسان سست عنصر و بی‌اراده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.