اهواز_فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت:به عنوان خدمتگزار کوچک ملت در حال خدمت رسانی هستیم و خیل عظیم بسیجیان نشان از این حرکت دارد که سپاه همواره در حال ساماندهی آحاد مردم با اهداف نظام پیشتاز است.

​سپاه پیشتاز در ساماندهی آحاد مردم با اهداف نظام است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار حسن شاهوارپور در نشست مجمع نمایندگان استان خوزستان قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) که عصرامروز شنبه برگزار شد، عنوان کرد: امیدوارم این حرکت مجمع نمایندگان خوزستان الگویی برای سایر استان ها باشد.

وی افزود: سپاه مفتخر است که بیش از ۴۰ هزار آلاله را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در استان خوزستان بیش از ۲ هزار شهید از پاسداران سبزپوش تقدیم نظام شده است. این آمار جدای از جانبازانی است که برخی از آنها به شدت  قطع نخاع هستند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با ابراز  امیدواری از این که جانبازی و رشادت ها همچنان ادامه دارد، گفت: به عنوان خدمتگزار کوچک ملت در حال خدمت رسانی هستیم و خیل عظیم بسیجیان نشان از این حرکت دارد که سپاه همواره در حال ساماندهی آحاد مردم با اهداف نظام پیشتاز است.

سردار شاهوار پور تصریح کرد:مجلس شورای اسلامی نیز با حضور نمایندگان اقتدار و سربلندی نظام را با پیگیری برای رفع امورات مردم و موضع گیری های به موقع دنبال می کنند.

وی افزود: در زمینه بازدارندگی و تعمیق امنیت به آحاد نیروهای مسلح در مرزها و هم مرکز استان اقدامات زیادی را دنبال می کنیم. در راستای کمک به رفع محرومیت ها با راه اندازی گروه های جهادی نیز اقداماتی را انجام می دهیم.

سردار شاهوارپور موضع گیری رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با توافقنامه آمریکا و حتی بر علیه سپاه سابقه دار دانست و اظهار کرد: هر وقت این موضع گیری ها به این شکل انجام شده انسجام مردم نیز خیلی بیشتر شده است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان اقدام ترامپ جنایتکار را به فال نیک می گیریم؛ در هیچ منطقی در عالم رسم نیست که یک توافق بین المللی انجام شود و کشوری که مدعی ابرقدرتی است بخواهد آن را بهم بزند.

سردار شاهوار پور عنوان کرد: سپاه با اقتدار، عزت و آنچه که به عنوان سرمایه نظام جمهوری اسلامی است، در کنار دلسوزان این نظام و قوای سه گانه تحت لوای مقام معظم رهبری مقابل زیاده خواهی های استکبار محکم ایستاده است.

*سپاه تامین کننده امنیت محوری در منطقه خاورمیانه است

 رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اعلام حمایت مجدد از سپاه و آرمانهایش گفت: امیدوارم خداوند عنایت خدمت رسانی موفق به مردم را به ما عطا کند؛ ترامپ می داند سپاه تامین کننده امنیت محوری در منطقه خاورمیانه است و این قدرت نقشه های آنها را در این محور نقش بر آب می کند.

عباس پاپی زاده با اشاره به تماس شب گذشته اعضای مجمع عنوان کرد: آنها نسبت به اظهارات سخیف و رفتارهای به دور از منطق و اخلاق رئیس جمهور آمریکا اعلام نارضایتی کرده و  تبادل نظر داشتند.

 وی ادامه داد:ما همیشه قدردان زحمات و از جان گذشتگی های سپاه بودیم و اولین کار لازم را اعلام حمایت مجدد دیدیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: امروز توسط همین مدیریت برنامه ریزی شده، سپاه همه نقشه های شوم از میان رفت، ملت های منطقه نیز نسبت به گذشته ایمان، علاقه و تمایل بیشتری نسبت به جمهوری اسلامی ایران یافتند که آن هم به دلیل اقدامات حمایتی خوب سپاه در مقابله با تروریسم مدرن حمایت شده از سوی برخی کشورها از جمله آمریکا است.

پاپی زاده عنوان کرد: آمریکا امروزه سلاح تروریسم ها را تأمین می کند ولی سپاه به خوبی توانسته بر علیه ابرقدرت های جهانی ایستاده و به آنها مقابله کند.

وی افزود: معادلات منطقه پیشبرد بهتری دارد و به قول سردار سلیمانی می توانیم تاریخ بدهیم که تا چند ماه آینده نسخه گروه تروریستی و دست نشانده داعش را جمع می کنیم.

پاپی زاده با اذعان به اینکه شاید در کشور کم و کاستی هایی وجود داشته باشد اظهار کرد: در راستای رفع آن تمام تلاش خود را به کار می گیریم؛ آنچه در توان خود داریم در مجلس شورای اسلامی به کار می گیریم  واز سپاه پاسداران نیز مشورت های خوبی را می گیریم.

وی افزود:فراکسیون دفاع و اقتدار ملی با عضویت نزدیک به ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس کار خود را انجام می دهد و نمایندگان مجلس خوزستان نیز عضویت آن را دارند. خیلی خوشحالیم هم دولت و هم مجلس که در کنار همه قوا پشت سپاه پاسداران هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان اظهارات ترامپ را کاملا ناپخته دانست و بیان کرد: این اظهارات انسجام درونی کشور را پررنگ تر کرده و حتی رئیس جمهور نیز به خوبی در کنار سپاه ایستاد.
مردم در این چند روز که بحث مقابله دولت های استکباری با دولت جمهوری اسلامی را دیده اند، بیشتر قدردان زحمات سپاه هستند و در سطح جامعه و حتی فضای مجازی نیز ابراز ارادت داشته اند.

وی در پایان بیان کرد: به نظر می رسدتشکیل کمپین در فضای مجازی در حمایت از سپاه حرکت زیبایی باشد و مردم در شهرستان ها نیز با شاخه های گل از تلاش های خوب پاسداران تقدیر کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.