جوین _نماینده مردم جوین، سبزوار و جغتای در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان سخیف ترامپ گفت: ملت ایران مصمم به پاسخگویی شدید است.

سخنان سخیف ترامپ مردم ایران رامتحدترکرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نماینده مردم جوین، سبزوار و جغتای در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان ترامپ گفت: همانطور که رییس‌جمهور تاکید کردند ملت و دولت ایران متحدتر از قبل پشت سر رهبری ایستاده اند.

رمضانعلی سبحانی‌فر گفت: سخنان ترامپ نسبت به زمان رقابت‌های انتخاباتی‌اش تغییری نداشت و همچون گذشته سخیف و بی‌ادبانه بود.

وی متذکر شد: امروز کمتر کسی در سراسر جهان است که رفتارهای بی‌ادبانه ترامپ را نشناسد جامعه جهانی کمتر روی سخنان وی حساب باز کرده است به بیان دیگر سخنان سخیف و توهین‌آمیز رییس‌جمهور آمریکا موجب بی‌اعتمادتر شدن مردم و مسئولان بسیاری از کشورهای جهان نسبت به سیاست‌های آمریکا شده است این مسئله خود را در برجام  نشان داده است که موضع کشورهای اروپایی مستقل از آمریکا شده است.

نماینده مردم جوین، سبزوار و جغتای در مجلس شورای اسلامی سخنان دکترروحانی را پاسخی قاطع به اظهارات سخیف رییس‌جمهور آمریکا دانست و افزود: کشورهای اروپایی و اتحادیه اروپا بارها و بارها بر حفظ برجام و پایبندی جمهوری اسلامی ایران به مفاد برجام تاکید کرده‌اند، رییس‌جمهور هم برجام را غیر قابل اصلاح و تغییر دانست و بر بین‌المللی بودن آن تاکید کرد.

سبحانی فر گفت: جامعه جهانی بر برجام صحه گذاشته است اگر آمریکا خود را از برجام جدا کند منزوی‌تر از قبل می‌شود

وی با بیان اینکه سخنان بی‌پایه و اساس ترامپ موجب اتحاد و همراهی نیروهای نظامی، سپاه و سیاستمداران پشت سر مقام معظم رهبری می‌شود، متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدوم‌ترین و مخلص‌ترین نیروهای نظامی کشور است این نیرو در هر مقطعی از تاریخ این کشور به دفاع از کیان و مرزهای جغرافیایی، اعتقادی و ارزشی جمهوری اسلامی پرداخته است و اکنون نیز منسجم و متحدتر از قبل خواهند شد.

سبحانی‌فر تصریح کرد: رفتار رییس‌جمهور آمریکا با کشورهای بزرگ منطقه نظیر روسیه، ایران و سایر کشورها موجب منسجم‌تر شدن این کشورها نسبت به گذشته شده است

وی یادآور شد: دوران زورگویی کشورهای استکباری به پایان رسیده و این مردم کشورهای منطقه هستند که سرنوشت خود را تعیین می‌کنند

سبحانی فرتاکید کرد: آمریکا نمی‌تواند برای کشورهای منطقه تعیین تکلیف کند و مردم این کشورها اجازه نمی‌دهند بدون خواست و اراده خود تغییراتی در حاکمیت  کشورشان بوجود آید

وی اظهارداشت: مردم در کشورهای سوریه، یمن، عراق و افغانستان پای اهداف و آرمان‌های خود ایستاده اند و موجب شکست سیاست های توسعه‌طلبانه آمریکا شده اند و این کشورها با پشتیبانی پررنگ مردمی سرنوشت‌شان را به دست خود رقم خواهندزد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.