اهواز_ استاندار خوزستان گفت: شهرداری اهواز برای اجرای طرح پارک بان مکانیزه با هدف استقرار نظم و بهبود ترافیک برنامه ریزی کند.

شهرداری اهواز برای اجرای طرح پارک بان مکانیزه برنامه ریزی کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، در جلسه ای که به ریاست استاندار خوزستان و با حضور مقامات انتظامی و اجرایی استان برگزار شد مقرر شد شهرداری اهواز با انجام مطالعات و ایجاد زمینه و بسترهای لازم با هدف ساماندهی وضعیت ترافیک در هسته مرکزی شهر و ارائه خدمت به مردم، طرح پارک بان مکانیزه را اجرا نماید.

در این نشست مقرر شد که در اجرای طرح به موازات و درکنار رفع مشکلات ترافیکی دغدغه های امنیتی مسئولان انتظامی لحاظ شود و علاوه بر ایجاد نظم و ساماندهی ترافیک زمینه ارتکاب جرایم مربوط به سرقت قطعات خوردو و یا وسایل درون خودروها که به گفته مسئولان انتظامی حدود سی درصد از جرایم را به خود اختصاص می دهند کاهش یابد.

استاندار خوزستان در این جلسه اظهار داشت: شهرداری اهواز برای اجرای طرح پارک بان مکانیزه با هدف استقرار نظم و بهبود ترافیک شهری برنامه ریزی کند.   

دکتر غلامرضا شریعتی افزود: استفاده از پارکومترها در بسیاری از شهرهای کشور اجرا شده است و پارکبانی از طریق سنتی از قبیل صدور قبض منسوخ شده است.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هدف از این کار ارائه خدمت به مردم است و انتظار می رود این خدمت با کیفیت هر چه بهتر انجام شود محاسبه هزینه ای که از شهروندان در قبال این خدمت دریافت می شود به عنوان یکی از منابع درآمدی برای شهرداری رویکردی منطقی به شمار می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.