کرمان - مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام صبح یکشنبه در شهر کرمان برگزارشد .

دو شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان کرمان تشییع شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پیکر پاک این شهیدان  روی دستان مردم شهیدپرور کرمان از خیابان سلمان فارسی تا دانشگاه فرهنگیان تشییع شد.  

این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از تشییع در دانشگاه فرهنگیان کرمان به خاک سپرده می شوند ، مراسم وداع با پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار نیز دیروز در  این دانشگاه  برگزار شد.

سرهنگ ابوالحسنی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: مراسم وداع با پیکر مطهر یک شهید گمنام دیگر نیز فردا  ۲۴ مهر بعد از نماز مغرب و عشا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان واقع در چهار راه شفا برگزار می شود و صبح سه‌شنبه ۲۵ مهر پیکر این شهید از ابتدای میدان هفت باغ علوی به سمت پردیس علوم پزشکی کرمان تشییع و در این مکان به خاک سپرده می‌شود.

ابوالحسنی افزود: مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید دوران دفاع مقدس در بخش لاله زار از توابع شهرستان بردسیر ، چهارشنبه ۲۶ مهر بعد از نماز مغرب و عشاء  در مسجد جامع این بخش انجام می شود و روز پنجشنبه ۲۷ مهر ساعت ۸:۳۰  پیکرهای مطهر شهدا از مسجد جامع لاله زار تا محل خاکسپاری  روی دستان مردم ولایت مدار این بخش تشییع می شوند.

این شهدا در عملیات کربلای ۴ در منطقه ام‌الرصاص و عملیات های بدر و خیبربه شهادت رسیدند.

تاکنون پیکرهای مطهر ۲۵۰ شهید گمنام در ۸۷ مکان استان کرمان تدفین شده‌اند که ۲۱۰ شهید والامقام در ۶۶ مکان شهری و روستایی، ۳۳ شهید در ۱۴ مکان دانشگاهی و حوزوی و ۷ شهید گمنام دفاع مقدس در ۶ مکان نظامی دفن شدند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.