بجنورد- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی برپایی نمایشگاه کتاب استان را به عنوان تاثیرگذار ترین حرکت فرهنگی یاد کرد.

نمایشگاه کتاب تاثیر گذارترین حرکت فرهنگی خراسان شمالی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ پورعیسی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه کتاب در استان برای تامین اعتبار فضای خاص برای برپایی نمایشگاه کتاب اعلام آمادگی کرد.

وی ایجاد فضایی خاص برای نمایشگاه کتاب را در گرو همت مسئولان برگزار کننده دانست و افزود: با ورود مسئولان فرهنگی در این حوزه ما نیز از هیچ کمکی فروگذار نمی کنیم و قدم های بعدی را  برمی داریم.

وی با بیان این که با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها نیز می توان قدم های مثبتی را برای ایجاد فضای نمایشگاهی برداشت، تصریح کرد: در بحث تامین اعتبار نیز به طور حتم کشور ورود پیدا خواهد کرد.

پورعیسی برپایی نمایشگاه کتاب را فرصتی مغتنم برای رونق فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد و افزود: با توجه به این که گسترش فضای کتابخانه ای یکی از عوامل تاثیرگذار در فرهنگ مطالعه است، تلاش می کنیم تا ٩٠ درصد پروژه های کتابخانه ای را تا پایان امسال به سرانجام برسانیم.

 وی توسعه فضای کتابخانه ای را هم منوط به تلاش مدیران شهرستان ها و تعامل با فرمانداران عنوان کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی از برپایی نمایشگاه کتاب به عنوان تاثیرگذار ترین حرکت فرهنگی یاد کرد که برای این که بتوان از این طریق به نفع فرهنگ مطالعه بهره برداری کرد،  نیازمند اطلاع رسانی است.

دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی سوم تا هشتم آبان ماه آینده در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.