سرمربی تیم فوتبال چلسی اعتراف کرد تکرار نتایج سال گذشته برای این تیم دشوار خواهد بود.

کونته: تکرار نتایج فصل قبل برای ما دشوار شده است/ امیدوارم مصدومان زودتر برگردند

به گزارش قدس آنلاین، و به نقل از دیلی میل، کریستال پالاس موفق شد اولین برد خود را با شکست چلسی به دست بیاورد و این تیم را ۲ بر یک شکست دهد. قهرمان دوره قبل لیگ برتر در این هفته هم شکست خورد تا بعد از باخت به سیتی دومین باخت پیاپی و سومین باخت خود در این فصل را متحمل شود.

آنتونیو کونته بعد از باخت تیمش برابر تیم قعرنشین پالاس گفت: فکر کنم هم من و هم بازیکنان به خوبی فهمیده باشیم که تکرار نتایج فصل قبل بسیار سخت است. بازی بدون دو بازیکن اصلی نظیر کانته و موراتا برای ما خیلی سخت بود. طبیعی است وقتی لیست مصدومان تیمی زیاد باشد نمی‌تواند مثل همیشه رقابت کند. ما امروز همین شرایط را داشتیم. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که امیدوار باشیم بازیکنان مصدومی که داریم زودتر به ترکیب تیم بازگردند چون تحمل این شرایط سخت است.

سرمربی ایتالیایی همچنین اضافه کرد: از الان باید ۱۵۰ درصد توان خود را برای موفقیت تیم به کار بگیریم و امیدوار باشیم نتایج به نفع ما تغییر کند.

چلسی در لیگ قهرمانان باید در اواسط هفته جاری برابر رم ایتالیا قرار بگیرد که آنها نیز این هفته شکست خوردند و برابر تیم صدنشین ناپولی حرفی برای گفتن نداشتند. 

آبی‌های لندنی باید بعد از بازی با رم در لیگ قهرمانان به دیدار تیم خوب واتفورد بروند که دیشب (شنبه) از سد آرسنال گذشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.