کرمان - استاندار کرمان با تاکید براینکه مدال آوران ایثارگر برای سایران الگو هستند، زیرا آنها با وجود نقص عضو برای کشور و مردم افتخارآفرینی می کنند، گفت: در این دولت اقدامات موثری در حوزه ورزش جانبازان انجام شده است.

کسب رتبه سوم کشوری استان کرمان در حوزه های فرهنگی و ورزشی

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از ورزشکاران ایثارگر که در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری برگزار شد، ضمن تبریک به ۳۱ مدال آور که برای استان و کشور افتخارات بزرگی را پدید آوردند، افزود: در دولت تدبیر و امید اقدامات موثری در حوزه ورزش جانبازان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه امید می رود ورزشکاران ایثارگر استان به افتخارآفرینی های خود ادامه دهند تا امکانات و بودجه بیشتری به این حوزه اختصاص یابد، یادآورشد: جانبازان ثمره دفاع مقدس هستند، آنها در میدان جنگ افتخارآفرینی کردند و امروز همان مردان با تفاوت اینکه بخشی از عضو خود را در میدان جنگ جاگذاشته اند، در میدان های ورزشی افتخار آفرینی می کنند.

استاندار کرمان با تاکید براینکه مدال آوران ایثارگر برای سایرین الگو هستند، زیرا آنها با وجود نقص عضو برای کشور و مردم افتخارآفرینی می کنند، خاطرنشان کرد: مدال آوران معلول درس بزرگی به همه مردم داده اند و آن این است که با پشتکار و تلاش حتی با کمبودها و نقص ها می توان قله های افتخار را فتح کرد.

کسب رتبه سوم کشوری استان کرمان در حوزه های فرهنگی و ورزشی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در ادامه این آئین با اشاره به کسب رتبه سوم کشوری استان کرمان در حوزه های فرهنگی و ورزشی، تصریح کرد: دو نفر از جانبازان استان کرمان در رشته وشو حائز رتبه شده اند.

حسنی سعدی با اشاره به پرچمداری مسابقات پارالمپیک توسط عشرت کردستانی جانباز ۵۰ درصد کرمانی، گفت: در رشته سنگ نوردی یک نفر از استان کرمان عضو تیم ملی است، ضمن این که ۱۴ نفر از استان کرمان در رشته ورزش باستانی و ۵ نفر نیز در رشته گلبال حائز رتبه های برتر کشوری شده اند.

گفتنی است در ادامه این آئین از ۳۱ از مدال آوران ایثارگر استان با تقدیم لوح تقدیر از سوی نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.