شهرکرد-سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: باید بازاریابی در خصوص عرضه بسته صادرات محصولات دانش بنیان صورت گیرد و به روش‌های مختلف و در نمایشگاه‌های گوناگون اطلاع‌رسانی شود و گزارش این عملکرد ارائه شود.

باید بازاریابی محصولات دانش بنیان در حوزه صادرات انجام شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، گودرز امیری روز یکشنبه در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی گفت:باید بازاریابی در خصوص عرضه بسته صادرات محصولات دانش بنیان صورت گیرد و به روش‌های مختلف و در نمایشگاه‌های گوناگون اطلاع‌رسانی شود و گزارش این عملکرد ارائه شود.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط تلاش کنند تا از ظرفیت استان برای صادرات محصولات به درستی استفاده شود .
 سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به سفر مسئولان اتاق بازرگانی استان به کشور بلغارستان به منظور فروش محصولات استان تصریح کرد: اداره کل پست استان باید بازاریابی در خصوص جذب مشتری را انجام و در این سفر بایستی به درستی تولیدات استان معرفی و بفروش برسد.

امیری در خصوص صادرات مرغ استان گفت: مرغ صاداراتی باید کمتر از ۱۸۰۰ گرم و عاری از دارو باشد تا استاندارد لازم برای صاردات را دریافت کند، در همین راستا خط دوم  یکی از کشتارگاه‌های مرغ استان به صورت پایلوت راه‌اندازی شود که در این راستا به کشتارگاه ها برای راه اندازی خط دوم تولید تا سقف ۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود.

وی افزود: ماهی صادراتی نیز باید دارای وزن ۱۵۰۰ گرم باشد که در این زمینه جهاد کشاورزی استان باید بر روند آموزش تولیدکنندگان، خوراک آبزیان و بسته‌بندی و بازیابی نظارت کافی داشته باشد.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به استقرار کانکس گمرک در محل منطقه ویژه اقتصادی گفت: سازمان همیاری شهرداری نسبت به ایجاد فیبرنوری، جذب سرمایه‌گذار و قرار دادن یک کانکس برای استقرار گمرگ در منطقه ویژه اقتصادی استان اقدامات لازم را انجام دهد .

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.