یزد - مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: شهرداران ۵۰ درصد از شهرهای استان ابقا شده‌اند و ادامه کار این افراد در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر به دلیل ارائه خدمات نوین و شایسته و رضایتمندی مردم است .

۵۰درصد شهرداران شهرهای استان یزد ابقا شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمود شاکری شمسی با بیان این خبر در شهر بافق اظهارداشت : شهرداران در بافق منشا خیر و برکت بودند و امروز بافق به شهری توسعه یافته و پیشرو تبدیل شده و این تغییرات قابل لمس در یکی دوسال اخیر بیشتر نمود پیدا کرده است .

وی با بیان این که در ۵۰ درصد از شهرهای استان یزد شهرداران ابقا شدند، افزود: ادامه کار این افراد در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر به دلیل ارائه خدمات نوین و شایسته و رضایتمندی مردم است .

شاکری پیشرفت امروز شهر بافق را قابل قیاس با گذشته ندانست و ابراز امیدواری کرد: در شورای اسلامی دوره پنجم  با همت و همکاری شهردار با تجربه، گامهای راسخ وموثرتری درراستای توسعه و آبادانی بیشتر شهربافق برداشته شود .

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری همچنین گرایش مردم به شهرداری های استان را سرمایه ارزشمند دانست و افزود: این امر نشانگرعملکرد خوب مجموعه شهرداری و عشق به مردم و مشارکت دادن شهروندان در اجرای پروژه هاست .

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت:  شهروند محوری یک علم جدید شهرداری است که باید مردم در پروژه‌ها ورود داده شوند که خوشبختانه این اتفاق در شهر بافق افتاده و مردم در برگزاری جشنواره های نوروزی و تابستانی مشارکت چشمگیرداشتند .

شاکری تصریح کرد:  مشارکت فکری مردم باعث می شود که آنها پروژه عمرانی و خدماتی را حاصل تفکر و اندیشه خود بدانند و در اجرا و حفظ و نگهداری آن کوشا باشند .

وی اجرای طرح پارک آبشار را زبانزد خاص و عام و افتخار استان یزد خواند و گفت: برنامه ریزی، هدف گذاری، کارشناسی، بهرگیری از مشارکت مردم و خرد جمعی اگر باشد اجرای تمام پروژه ها و طرخ ها عمرانی با موفقیت به سرانجام می رسد و جلب رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت .

وی به یک میلیون و ۱۰۰ نفر جمعیت استان یزد اشاره و تصریح کرد: قریب به ۸۵ درصد از مردم در مناطق شهری سکونت دارند که ۱۱۷ نفر عضو شورا  و ۲۱ شهردارآماده خدمت به شهروندان هستند .

این مسئول ضمن تبریک ابقای نوروززاده به عنوان شهردار، گفت: لزوم و ضرورت برای توسعه استفاده کردن از تجربیات شهرداران و اعضای سابق و اسبق شورای اسلامی شهر است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.