رشتخوار - طی مراسمی شهردار رشتخوار معارفه شد.

مراسم معارفه شهردار رشتخوار برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این جلسه مراسم معارفه آقای محسن زاهدی شهردار رشتخوار با حضور مدیرکل دفتر امورشهری وشوراها استانداری، فرماندار و شهرداران رشتخوار و جنگل  و شوراهای شهر و روستا و معتمدین و در فرماندار ی رشتخوار انجام شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: مردم از مسئولین توقع خدمتگذاری بی منت در راستای پاسداری از ارزش های انقلاب و ولایت را دارند

مجتبی علوی مقدم  در جلسه معارفه شهردار رشتخوار در فرمانداری افزود: مردم همیشه حامی نظام و همراه نظام بوده اند و اکنون وقت این رسیده است که مسئولین با تمام تلاش سعی در فراهم کردن امکانات برای آنان داشته باشند .

وی  همچنین گفت: دولت با تنظیم افق ۱۴۲۰ رویکرد توسعه شهرها را به نفع مردم و با هماهنگی دستگاه های خدمات شهری پیش خواهد برد.

فرماندار شهرستان رشتخوارضمن محکوم کردن سخنان گستاخانه ترامپ  گفت: رئیس جمهور آمریکا شعارهای پوچ زمان انتخابات خود را ادامه داد.

خالقداد عرب  در جلسه شورای اداری  مهرماه جاری ضمن  تشکر از سخنان رئیس جمهورگفت: پاسخ  شجاعانه و قاطعانه رییس جمهور به ترامپ  و یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکاموجب عزت جمهوری اسلامی شد.

فرماندار با اشاره به فرمایشات امام (ره) گفت : سپاه پاسداران در قلب ملت ایران جای دارد و اگر سپاه نبود انقلاب هم نبود، سپاهیان پاسدارانی هستند که در همه عرصه ها خواب را از چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی گرفته اند.

وی با اشاره به، حضور ۷۵ درصدی مردم در پای صندوق های رای را نشانه وحدت ایرانیان دانست و بیان کرد: امروزه دولت در راستای منویات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده است و استکبارگرانی همچون ترامپ باید بدانند که شهیدانی همچون حججی پای آرمان های انقلاب جان فدا می کنند.

فرماندار رشتخوار در ادامه عنوان کرد: امروزه خدمت صادقانه به مردم و تکریم ارباب رجوع می تواند پاسخ مسئولین در برابر توطئه های دشمن باشد.

در پایان جلسه حکم انتصاب شهردار شهر رشتخوار قرائت گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.