زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند بزرگ مواد مخدر و هلاکت یک قاچاقچی مسلح و همچنین کشف یک تن و ۳۰۴ کیلوگرم مواد مخدر در جنوب استان خبر داد.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ماموران انتظامی شهرستان های سراوان و ایرانشهر از فعالیت قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودروهای کوهستانی در جا به جایی مواد مخدر، مطلع و وارد عمل شدند.

وی افزود: با اطلاعات به دست آمده، ماموران انتظامی، شب گذشته سه دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند در محورهای فرعی جنوب استان را شناسایی و به طور نامحسوس کنترل کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، یک قاچاقچی به هلاکت رسید و سه سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به پاکسازی منطقه درگیری، گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان ضمن کشف دو قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه، یک تن و ۳۰۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.