وزیر خزانه‌داری آمریکا با اعلام حمایت از تصمیم روز جمعه رئیس‌ جمهور کشورش درباره تهران ادعا کرد: ایران در حال نقض تحریم‌ های سازمان ملل خارج از این توافق (برجام) است.

ایران تحریم‌های سازمان ملل را نقض کرده است

به گزارش قدس آنلاین، «استیو منوچین» وزیر خزانه داری آمریکا امروز یکشنبه با شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» مصاحبه کرد. وی در این مصاحبه که قسم اعظم آن درباره اصلاح قوانین مالیاتی در آمریکا بود، به اظهارنظر درباره توافق هسته ایِ ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ (۲۳ تیرماه ۱۳۹۴) موسوم به «برجام» نیز پرداخت.

وزیر خزانه داری آمریکا در پاسخ به این سئوال که آیا در حال تثبیت تحریم هائی علیه تهران هستید، گفت: بحث درباره ایران را در شورای امنیت ملی به همراه وزیر خارجه، وزیر دفاع و حتی ترامپ ادامه داده و من اعلام می کنم که به صورت کامل از تصمیم (روز جمعه) رئیس جمهور (درباره ایران) حمایت می کنم.

وی ادامه داد: ۳ روز نشست و مذاکره با همتایان خود در بانک جهانی و صندوق بین المللی پول را درباره نحوه برخورد با ایران به تازگی تمام کرده ایم.

«استیو منوچین» در ادامه بدون ارائه هرگونه مدرکی ادعا کرد: ایران در حال نقض تحریم‌ های سازمان ملل خارج از این توافق (برجام) است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.