بجنورد- رئیس تبلیغات اسلامی بجنورد از افتتاح خانه عالم روستای جمی بجنورد از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: این خانه عالم در مساحتی بالغ بر ۲۰۰ متر و ۹۲ متر بنا و با اختصاص ۸۰ میلیون تومان در این مکان ساخته شد که به لطف خداوند و تلاش های مردم روستا شاهد اتمام پروژه ساخت خانه عالم و استقرارروحانی در روستا هستیم.

خانه عالم روستای جمی بجنورد افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی،حجت الاسلام ناصر هدایتی در این مراسم اظهار کرد: ساخت خانه عالم و حضور مبلغ دینی در مناطق روستایی سبب کاهش بروز آسیب های اجتماعی می شود.

وی با  تاکید بر لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی و رواج  سبک زندگی غربی در جوامع روستایی و شهری به اهمیت حضور روحانی و مبلغ دین در این مناطق اشاره کرد و افزود: گزارش هایی که از دستگاههای مختلف فرهنگی و قضایی استخراج شده نشان می دهد، مناطقی که در آن روحانی و مبلغ دینی حضور داشته و فعالیت فرهنگی بابرنامه ریزی و مدیریت روحانی انجام می شود آسیب های اجتماعی کمتری مشاهده شده است.

وی ادامه داد:  لذا در تلاشیم با فراهم کردن زمینه استقرار مبلغ دینی را در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته فراهم کنیم تا در آینده نزدیک،کمتر شاهد بروز آسیب های مختلف فرهنگی در مناطق یاد شده باشیم.

روستای جمی با یکهزار و ۷۰۰ نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق بجنورد واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.