بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از آمادگی کامل پلیس، جهت تامین امنیت عزاداران اربعین حسینی خبر داد.

آمادگی کامل پلیس باب الرضا(ع) برای تامین امنیت عزاداران اربعین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری در دیدار مدیر کل سازمان حج و زیارت استان اظهار داشت: پلیس استان با اجرای طرح های انتظامی ترافیکی برای برقرارِی نظم و امنیت عزاداران اربعین حسینی آمادگی کامل دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی استان نیز همگام با این پویش عظیم مردمی و با بسیج همه امکانات و نیروهای خدوم خود، به برقراری نظم و امنیت عزاداران ابا عبدالله الحسین(ع) و تسهیل ترافیک و امدادرسانی انتظامی با مشارکت مردم خواهد شتافت.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه نیروی انتظامی استان با آمادگی کامل و همچنین فراهم کردن کلیه ملزومات و زیرساخت‌ها به استقبال اربعین خواهد رفت، تصریح کرد: همه بخش‌ها و رده های انتظامی استان آماده ارائه خدمات به عزاداران است تا شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم فرهنگی مذهبی باشیم.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی افزود: تمامی معابر و خیابان ها نیز به منظور پیشگیری از جرم و تأمین امنیت، تحت پوشش انتظامی پلیس استان قرار خواهند گرفت و پلیس راه استان نیز در راستای مدیریت امور ترافیکی در برگشت زائران حسینی آمادگی کامل دارد.

سردار علیرضا مظاهری، خدمت به عزاداران حسینی را افتخار کارکنان پلیس دانست و گفت: پلیس استان با آمادگی و هوشیاری کامل در روز اربعین در مناطق مختلف شهری و همچنین محل های برگزاری عزاداری، خدمت رسانی به شهروندان را در راستای حفظ و تامین امنیت آنها، انجام خواهد داد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی ضمن درخواست از شهروندان مبنی بر همکاری کامل با پلیس در خصوص اجرای طرح های انتظامی، ترافیکی خاطرنشان ساخت؛ شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت خراسان شمالی نیز در این دیدار، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در ارایه خدمات به زایران بیت الله الحرام و نیز زایرانی که در طول سال به عتبات عالیات مشرف می‌شوند؛ گفت: لحظه لحظه عمر شما مدافعان و پاسداران امنیت کشور عبادت است.

حجت الاسلام ابوالفضلی همچنین با تاکید بر ضرورت افزایش کنترل و مراقبت‌ها در مرزهای زمینی و هوایی برای جلوگیری از انتقال هرگونه مواد مخدر همراه مسافران گفت: در سال‌های اخیر با تلاش‌های مضاعف مجموعه نیروی انتظامی شاهد وضعیت خوبی در این خصوص هستیم و امسال نیز اقدامات کنترلی در مبادی خروجی کشور با دقت بیشتری انجام خواهد شد.

حجت الاسلام ابوالفضلی از نیروهای انتظامی که درخدمت زائران بیت الله الحرام هستند به عنوان خادمان ضیوف الرحمن نام برد و گفت: لبخند و نگاه پر مهر وعطوفت شما، عبادت است و ما قدردان تلاش‌های صادقانه و خالصانه شما حافظان و پاسداران امنیت این کشور هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.