اهواز - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: زمان ورود به فاز عملیاتی باغ موزه دفاع مقدس استان در اهواز فرا رسیده است.

زمان ورود به فاز عملیاتی باغ موزه دفاع مقدس خوزستان فرا رسیده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسن شاهوارپور در نشست هماهنگی ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان خوزستان اظهار کرد: تاریخ گذشته ایران در این نوع کارها که از بُعد معنوی و فرهنگی نماد فرهنگ و اقدامات انجام شده مردم در طول تاریخ است، بیشتر نمود پیدا می کند.

وی افزود: ایده ها و طراحی باغ موزه در اختیار ما قرار داده شده است؛ در حال بررسی طرح هستیم تا مشخص شود همه خواسته ها در طراحی لحاظ شده یا نه و بعد هم وارد فاز اجرایی شدن پروژه ساخت باغ موزه دفاع مقدس خواهیم شد.

سردار شاهوار پور با بیان اینکه شهرداری اهواز می تواند کمک خوبی برای پیشبرد کار باشد، ادامه داد: بحث منابع و اعتبارات در کنار اقدامات اجرایی باید نهایی شود تا بتوانیم گام های عملیاتی خوبی برای ساخت باغ موزه برداریم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان تصریح کرد: در بخش محتوا و ظاهرسازی همکاری لازم را برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس خوزستان خواهیم داشت.

سردار شاهوار پور تأکید کرد: بعد از برگزاری این همه جلسات به نظر می رسد مهمترین کار در این برهه زمانی ورود به اجرایی شدن ساخت باغ موزه دفاع مقدس خوزستان است و باید حداقل وارد کارهای عملیاتی شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.