مربی جدید تیم فوتبال سیاه جامگان می گوید این تیم با کادر فنی جدیدش روزهای خوبی را رقم خواهد زد.

مرزبان معرفت به خرج داد/ مشکلات سیاه جامگان حل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا عنایتی دوباره به فوتبال مشهد برمی گردد البته این بار نه برای بازی در مستطیل سبز بلکه به عنوان یک مربی، عنایتی که فصل قبل در کنار صمد مرفاوی به عنوان کمک مربی روی نیمکت صبا نشسته بود، حالا به عنوان دستیار اول علیرضا مرزبان به کمک مجموعه سیاه جامگان آمده است تا در ادامه رقابت های لیگ برتر در کنار این تیم مشهدی حضور داشته باشد. عنایتی در گفتگو با قدس، به سئوالاتی در این خصوص پاسخ داد:

*انتخاب شما به عنوان مربی تیم فوتبال سیاه جامگان غافلگیر کننده بود، البته شما پیش از این هم اعلام کرده بودید که علاقمند به حضور در فوتبال مشهد هستید؟

- من باید از علیرضا مرزبان تشکر کنم که معرفت به خرج داد و به من پیشنهاد همکاری در کادر فنی سیاه جامگان را داد، خیلی ها در حد حرف به من گفته بودند که تمایل دارند با من همکاری کنند اما این پیشنهاد نشان داد فاصله حرف تا عمل زیاد است با این حال نمی خواهم به مسائل حاشیه ای فکر کنم قطعا از امروز فقط به فکر موفقیت تیم فوتبال سیاه جامگان در لیگ برتر هستم.

* آینده را چگونه ارزیابی می کنید، سیاه جامگان در برهه کنونی موقعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد؟
این جایگاه واقعی سیاه جامگان در فوتبال ایران نیست، قطعا بازیکنان با انگیزه این تیم می توانند اتفاقات بزرگی را در فوتبال ایران رقم بزنند که بی شک با حمایت هواداران خوب مشهدی این اتفاق رخ خواهد داد. سیاه جامگان تا اینجا مشکلاتی داشته اما به امید خدا این مشکلات مرتفع خواهد شد.

* بسیاری بر این باورند که حضور شما به واسطه سال ها حضور در فوتبال مشهد می تواند یک نقطه قوت برای علیرضا مرزبان در کادر فنی سیاه جامگان باشد؟
فوتبال مشهد استعدادهای زیادی دارد و فراموش نکنیم که مرزبان مربی توانمند و با لیاقتی است امیدوارم همه در کنار هم دست به دست هم دهیم تا دوباره فوتبال مشهد به روزهای خوبش نزدیک شود. قطعا سیاه جامگان  با مرزبان روزهای خوبی را برای هواداران رقم خواهد زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.