ساوجبلاغ- رییس هیئت فوتبال شهرستان ساوجبلاغ گفت: افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری این شهرستان زمینه شکوفایی هر چه بیشتر فوتبال ساوجبلاغ را به دنبال خواهد داشت.

فوتبال ساوجبلاغ با افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری شکوفا می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سعید منصورزارع اظهارکرد: این پروژه ورزشی برای امسال اعتبار مناسبی را دریافت کرده و فاز نخست آن قرار است تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی افزود: در کنار این ورزشگاه قرار است سالن ۱۲۰۰ نفری شهید جوینی هشتگرد نیز بازسازی وکفپوش آن تعویض شود که در صورت تحقق کمک شایانی به توسعه فوتسال خواهد بود.

منصور زارع با بیان اینکه ارتقا سخت افزاری در دو رشته فوتسال وفوتبال زمینه ساز شکوفایی هر چه بیشتر این شهرستان خواهد شد گفت: این قول را می دهم در صورت بهره برداری از ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان در بازه زمانی ۳ ساله چند تیم در لیگ های مختلف فوتبال کشور خواهیم داشت.

رییس هیئت فوتبال شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به فعالیت یک تیم از این شهرستان در لیگ ۳ فوتبال کشور گفت: خوشبختانه این تیم پس از چند بازی فرم مناسب خود را پیدا کرده و با کسب پیروزی های پیاپی جایگاه خوبی در جدول مسابقات دارد.

وی تصریح کرد: این تیم از ظرفیت بومی شهرستان های ساوجبلاغ ونظرآباد شکل گرفته است و امید بسیاری می رود تا فصلی موفقیت آمیز را پشت سر بگذارد.

منصور زارع در پایان گفت: در رشته فوتسال نیز همین سیاست را دنبال می کنیم و در صددیم با راه اندازی واحیا لیگ شهرستان زمینه حضور تیم های منتخب را در لیگ کشور مهیا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.