کرج- رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از ساماندهی دره وسیه و آماده سازی این فضای طبیعی برای ورود گردشگران خبرداد.

«دره وسیه» کرج مقصد جدید گردشگران می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمدرضا زین العابدینی اظهار کرد: این اقدام با هدف ارتقاء سطح گردشگری و حفاظت از محیط طبیعی دره وسیه و با نام ایستگاه کوهیار در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی با اشاره به این موضوع که دره وسیه کرج در ابتدای محور چالوس واقع شده است عنوان کرد: با توجه به رفت و آمد زیاد مسافران در این جاده، بهسازی این مسیر در کنار ایجاد چندین ایستگاه آغاز شده است.

زین العابدینی به برگزاری همایش پاکداشت محیط زیست که روزجمعه گذشته با حضور جامعه ورزش وجوانان .فعالان محیط زیست کرج برگزار شد اشاره کرد وگفت: در حاشیه برگزاری این همایش، طبیعت دوستان و فعالان حاضر، در ایستگاه کوهیار حضور یافتند وضمن پیاده روی گروهی به پاکسازی این فضا پرداختند.

وی تصریح کرد: در راستای افزایش امکانات و تسهیلات گردشگری در این منطقه برنامه هایی متنوعی از سوی این سازمان  در دست طراحی و اجرا است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان گفت: امیدواریم تمام شهروندان با پاکداشت طبیعت به پاکیزگی و سبزینگی شهر در مناطق مختلف کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.