سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست و ما برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا کاملا امیدوار هستیم.

ایوانکوویچ: هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست/ به صعود امیدواریم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی برگشت پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مسقط عمان گفت: بازی سختی داریم. در دیدار اولمان با الهلال نتیجه اصلاخوبی نگرفتیم و چهار گل خوردیم.البته باید اذعان کرد الهلال که جزو تیم‌های خوب آسیاست را می‌توانیم شکست دهیم و به فینال برویم.

وی در ادامه تصریح کرد:طبیعی است کار خیلی سختی داشته باشیم اما روح فوتبال در زمین بازی، غیر قابل پیش بینی است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

سرمربی پرسپولیس با تعریف و تمجید از الهلال عربستان اظهار داشت: آنها یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستند و اگر فینالیست شوند قطعا قهرمان هم خواهند شد.با ان حال ما به خودمان حق می دهیم که امیدوارانه بازی کنیم و چیزی جز پیروزی در ذهنمان نیست. همانطور که اگر ما به فینال برویم، حتماً همین‌طور خواهد شد و قهرمان می شویم.

ایوانکوویچ درباره غیبت مهدی طارمی گفت: طارمی دو سال است که او بهترین بازیکن ایران و آقای گل لیگ باشگاهی ایران بوده است. او را نداریم و کار برایمان سخت است. ضمن اینکه احمدزاده را نیز به دلیل مصدومیت نداریم.

برانکو درادامه صحبت هایش از اعتماد کامل به تیم خود سخن گفت و اظهار داشت: ما بدون بازیکن خارجی به یک چهارم نهایی آمدیم. این دلیل بزرگی برای اعتماد من به بازیکنانم است و این اتحاد و شوق همبستگی آنها را نشان می‌دهد. ما امیدوار هستیم و این امید را هیچ‌کس نمی‌تواند از ما بگیرید. این نیمه نهایی آسیاست و تمام تیم‌ها با کیفیت بالا در اینجا حضور دارند.

وی در پاسخ به یک خبرنگار عربستانی که گفت عربستانی‌ها علاقه زیادی به او دارند و اگر الهلال به فینال صعود کند دوست دارند تمام هزینه‌هایش را پرداخت کنند تا به دیدن فینال بیاید گفت:بابت دعوت‌تان تشکر می‌کنم. من مسئولیت زیادی در پرسپولیس دارم و بابت این موضوع نیز تشکر می‌کنم، اما از پرسپولیس هم پول خوبی می‌گیرم!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.