عدم استفاده بازیکنان استقلال از دستگاه‌های جی‌پی‌اس بعد از روی کار آمدن وینفرد شفر به سرمربی جدید استقلال ارتباطی ندارد.

چرا استقلال با حضور شفر دستگاه های جی‌پی‌اس را جمع کرد؟

به گزارش قدس آنلاین، بعد از پیوستن شفر به تیم استقلال خبری در رسانه‌ها مطرح شد مبنی بر این که شفر مانع از استفاده از دستگاه جی.پی.اس در تمرینات استقلال شده است. انتشار خبری مبنی بر عدم استفاده از دستگاه جی.پی.اس در تمرینات استقلال بعد از استخدام شفر در نوع خود جای تعجب داشت. استفاده از این تکنولوژی در فوتبال روز دنیا متداول است و بعید بود مربی که از قلب اروپا به ایران آمده است اعتقادی به استفاده از این تکنولوژی نداشته باشد. 

دستگاه جی.پی.اس باشگاه استقلال در واقع به این باشگاه تعلق نداشت و ابزار شخصی صالح مصطفوی دستیار سابق منصوریان بود. قرارداد وی با استقلال دو بخش داشت که یک بخش آن مربوط به ارائه خدمات جی.پی.اس به تیم استقلال بود و او برای این منظور از ابزار شخصی خودش استفاده می‌کرد.

بعد از استعفای مصطفوی که یک هفته بعد از استعفای منصوریان و بعد از بازی با سپیدرود صورت گرفت، وی به مسئولین باشگاه اعلام می کند حاضر است بخش دوم قراردادش که ارائه خدمات جی.پی.اس است را کنسل نکرده و به این خدمات ارائه دهد که مسئولین باشگاه این موضوع را منوط به این کردند که اگر خواستند به او اطلاع می‌دهند. از همین رو مصطفوی نیز پس از استعفا وسایل شخصی اش را که جی.پی.اس ها هم جزیی از آنها بود را از محل تمرین آبی پوشان خارج کرد تا این تیم از این سیستم استفاده نکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.