پدر شهید حججی با بیان اینکه شهید حججی برای مقابله با جنگ نرم برنامه‌های ویژه‌ای داشت گفت: مهم‌ترین خواسته من از مردم و مسئولان پیروی از فرمان ولایت است.

پیروی از فرمان ولایت در دستور کار مردم و مسئولان باشد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حججی در حاشیه آئین یادبود این شهید در سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرزندم برای مقابله با جنگ نرم برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای داشت اما عمر او پیش از اجرای این برنامه‌ها به پایان رسید.

وی با تأکید بر اینکه اکنون شهید حججی در بین مردم ماندگار شده است افزود: رسیدگی به مسائل فرهنگی یکی از دغدغه‌های مهم محسن حججی بود.

پدر این شهید والامقام با بیان اینکه پیروی از فرمان ولایت یکی از مهم‌ترین خواسته‌های من از مردم و مسئولان این نظام است افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از رشادت‌های مردمانی است که با پیروی از راه امام حسین (ع) به وقوع پیوست و پیروز شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون رزمندگان جبهه مقاومت نیز در سوریه حسینی وار از حرم حضرت زینب (س) دفاع می‌کنند یادآور شد: حفظ و حراست از آرمان‌ها و عقاید دینی و ملی از مهم‌ترین اهداف حضور رزمندگان در سوریه است.

 حججی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره شهید محسن حججی که فرمود " حججی حجت خدا است " بیان کرد: جوانان و نوجوانان امروز باید برای فهم این سخن و اینکه حجت چیست و چرا حججی حجت خداست تلاش کنند به این مسئله عمل کنند.

آئین یادبود شهی حججی در مزار شهدای سمنان واقع در امامزاده یحیی (ع) ای شهرستان با حضور مردم و مسئولان سمنان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.