جوین - رئیس اداره ورزش و جوانان جوین از اجرای برنامه های متنوع در هفته تربیت بدنی خبر داد.

برنامه های هفته تربیت بدنی شهرستان جوین تشریح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس اداره ورزش و جوانان جوین برنامه های ورزشی فرهنگی اداره ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی را تشریح کرد.

هاشم یزدی در این مورد گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی ازروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه آغاز می شود و تا روز سه شنبه مورخه ۲ آبان ماه ادامه دارد و برنامه های متنوعی از جانب اداره ورزش و جوانان برنامه ریزی شده است که برای ایجاد طراوت شادابی و ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان از انتهای همین هفته اجرا می شود.  

مسئول ورزش و جوانان شهرستان جوین از عموم علاقه مندان درخواست کرد: نسبت به شرکت در رشته های مختلف ورزش به ویژه پیاده روی خانوادگی روز جمعه مورخه ۲۸ مهرماه آماده باشند.

یزدی گفت: در اولین روز برگزاری غبارروبی مزار شهدای گمنام با حضور فرمانداری، امام جمعه، مسئولین ادارات، روسای همه هیاتها و جمعی از ورزشکاران را خواهیم داشت.

رئیس ورزش و جوانان جوین تصریح کرد: برگزاری مسابقه شنای کارکنان و کارمندان ادارات در استخر شنای مروارید، پیاده روی خانوادگی و مسابقه شطرنج قهرمانی برنامه های بعدی خواهند بود.  

وی اظهار داشت: برگزاری ورزش صبحگاهی برای روسای ادارات و نهادها در محل پارک فجر شهر نقاب همراه با صبحانه، تشکیل کلاس های توجیهی ازدواج آسان بااستفاده از بانوان حوزه علمیه حکیمه خواهران و برگزاری مسابقه تنیس ویژه آقایان از دیگر برنامه های این هفته است.  

یزدی تاکید کرد: درپایان هر مسابقه ورزشی جوایزی به شرکت کنندگان اهداء خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.