کانال فارسی شبکه آی فیلم در روزهای آتی، پخش مسابقه تلویزیونی «نما به نما» را آغاز خواهد کرد. در این مسابقه با اجرای نجمه جودکی، حسین رفیعی و سعید شیخ زاده همراه خواهیم بود. پرس تی وی نیز مستند «اکوادور» را در جدول پخش خود دارد.

در آی فیلم «نما به نما» جایگزین مسابقه «۳۰۰ ثانیه » می شود/«اکوادور» از زاویه نگاه پرس تی وی

مسابقه «نمابه‌نما» پس از پایان مسابقه «۳۰۰ ثانیه» از کانال فارسی شبکه آی‌فیلم روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، مسابقه «نمابه‌نما» از اول آبان با فضایی متفاوت از مسابقه «۳۰۰ ثانیه» به تهیه کنندگی مجید محمودی آغاز می‌شود.

محمودی درباره فضا و طرح مسابقه «نمابه‌نما» گفت: در ابتدای مسابقه شرکت کننده با ۲۰ مانیتور روبه‌رو می‌شود که با انتخاب یکی از این‌ها یا وارد فضای سؤالات خواهدشد یا یک بازی را انجام می‌دهد. به همین ترتیب تا ۴ مانیتور را انتخاب می‌کند و به بازی یا پاسخ به سؤالات ادامه می دهد تا رمز را پیداکند.

وی ادامه داد: با انجام یافتن هر مرحله، بخشی از رمز آشکار می‌شودکه در صورت پیدا شدن رمز و رفتن به خانه پایانی، شرکت کننده شانس خود را برای کسب جایزه ویژه امتحان می‌کند. در خانه پایانی نیز سؤالاتی در زمینه‌های مختلف طرح شده که شرکت کننده با پاسخ به تمام آن‌ها جایزه اصلی را کسب خواهدکرد، در غیر این صورت متناسب با تعداد سؤالاتی که پاسخ داده جایزه‌ای به او تعلق می‌گیرد.

تهیه کننده مسابقه «نمابه‌نما» با بیان اینکه بازی‌های طراحی شده همگی مبتنی بر هوش بصری، حافظه، سرعت عمل و دقت است، گفت: در صورتی که شرکت کننده نتواند به رمز دست یابد، متناسب با امتیازاتش جایزه‌ای به اوتعلق می‌گیرد.

محمودی با اشاره به اینکه مسابقه هر روز در دو نوبت در ساعت‌های ۱۴:۳۰ تا ۱۵ و ۱۷:۳۰ تا ۱۸ و جمعه ها فقط  نوبت دوم روی آنتن می‌رود، گفت: نجمه جودکی نوبت اول و سعید شیخ زاده نوبت دوم را اجرا خواهندکرد. همچنین حسین رفیعی مجری ۲ قسمت از مسابقه در طول هفته خواهدبود.

  «نما به نما» به زودی روی آنتن کانال فارسی آی فیلم خواهد رفت.

سفری به «اکوادور» همراه با بینندگان شبکه پرس تی وی

مستند «اکوادور» (Ecuador ) در شبکه پرس تی وی به بررسی جنبش رئیس جمهوری کشور اکوادور در رابطه با ذخایر فراوان نفت در این کشور می پردازد.

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این مستند به کارگردانی ژاک سارازین به دو زبان اسپانیایی و فرانسوی تولید شده است.

مستند «اکوادور» (Ecuador ) روایت گر اقدام رافائل ویسنته کورئا، رییس جمهوری اکوادور است و نشان می دهد که وی از سال ۲۰۰۶ جنبشی را در کشورش شروع کرده که بر خلاف انتظار کشورهای غربی و در رابطه با ذخایر فراوان نفت در این کشور است. بر اساس این مستند، در این راستا کورئا به جای تجارت آزاد که نسخه آن را غربی ها پیچیده اند به تجارت عاقلانه تمایل داشته و معتقد است کشورهایی مانند اکوادور برای آب و هوای کل جهان نقشی تعیین کننده دارند و نباید برای دسترسی به ذخایر آن، جنگل های انبوه را سر به نیست کرد.

این مستند نشان می دهد که رئیس جمهوری کشور اکوادور تصمیم می گیرد تا به جای صادر کردن نفت، دست به تولید در کشورش بزند. این در حالی است که برخی از متخصصانی که به او مشاوره می دهند، مخالف این پروژه ولی اکثرا موافق او بوده و به خوبی وی را همراهی می کنند.

مستند «اکوادور» (Ecuador ) چهارشنبه ۲۶ مهر تا شنبه ۲۹ مهر ماه هر روز ساعت ۰۴:۰۰ بامداد به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود. این برنامه در چهار نوبت در ساعات ۰۹:۰۰، ۱۵:۰۰، ۲۱:۰۰ و ۰۱:۰۰ بازپخش خواهد شد.

منبع: پرس تی وی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.