یزد- نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور گفت: طرح هایی که دارای کد هستند باید شناسایی شده و دستگاه های اجرایی باید طرح های اولویت دار و مهم را جهت جذب بودجه سال ۱۳۹۷به مرکز استان ارائه کنند.

طرح های مهم والویت دار باید برای جذب بودجه شناسایی شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست کارگروه توسعه شهرستان خاتم اظهارداشت: اگر مسیر توسعه را دنبال کنیم اهداف را گم نخواهیم کرد و تشکیل کارگروه های توسعه می تواند هم گرایی و هم افزایی را در این زمینه به همراه داشته باشد
وی افزود: طرح هایی که دارای کد هستند باید شناسایی شوند و مسئولان پیگیری در زمینه اخذ بودجه برای اجرای این طرح ها را به طور جد انجام دهند.  
نماینده خاتم در مجلس ضمن بیان عدالت در تقسیم بودجه در شهرستان های استان یادآور شد: مسئولان باید با توجه به بعد مسافت شهرستان خاتم نگاه ویژه و توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند.
صباغیان تصریح کرد: سند چشم انداز شهرستان خاتم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مسئولان می توانند برخی از اولویت های شهرستان را از این سند ارائه و اجرایی سازند.
وی خاطر نشان ساخت: مردم این شهرستان شغل اصلی شان کشاورزی است و خشکسالی در سال های اخیر به آنها آسیب هایی را رسانده است و مردم در زمینه توسعه این بخش تسهیلاتی را اخذ کرده اند که با توجه به شرایط کنونی و خشکسالی های پی در پی بانک های عامل باید ملاحظاتی را در این بخش در خصوص اخذ تسهیلات از کشاورزان داشته باشند.

تشکیل کارگروه های توسعه در شهرستان خاتم تاکنون نتایج خوبی به همراه داشته است

در ادامه این نشست فرماندار خاتم گفت: تشکیل کارگروه های توسعه در شهرستان خاتم تاکنون نتایج خوبی را به همراه داشته است و برخی از نیازهای مهم شهرستان با این پیگیری ها انجام و نتیجه مطلوب حاصل شده است.
فرجام فاضلی اظهارداشت: در این شهرستان بخش هایی از جمله بهداشت، راه و شهرسازی و فرهنگ کمبودها و نیازهایی را دارند که باید با اخذ بودجه های ملی این طرح ها را در سطح شهرستان اجرایی کرد.
وی افزود: در خصوص بیمارستان خیری شهر هرات نیز با توجه به برگزاری جلسات مورد نیاز دراین بخش گرفته شده و امید داریم تا با همکاری خیر و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد بتوانیم این طرح را نیز اجرایی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.