کرج- رییس هیئت تکواندو استان البرز گفت: در اجرای قانون واگذاری اماکن ورزشی مسئولان استانی باید با بهره گیری از اختیارات قانونی رشته های ورزشی پرمخاطب ومدال آور را ویژه ببینند وزمینه ساز تقویت بیشتر آنها شوند.

ورزش های پرمدال در واگذاری اماکن ورزشی ویژه دیده شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد نوذری با بیان اینکه اداره هر ورزش هزینه دارد وباید منابعی باثبات برای آن تعریف کرد گفت:متاسفانه در سال جاری سالن تکواندو از اختیار واداره این هیئت ورزشی خارج شده وما از حیث درآمدی تا حدی دچار مشکل هستیم.

وی ادامه داد: البته این تغییرات مشکلی در روند برنامه های تمرینی ایجاد نکرده وبا مساعدت بهره بردار جدید طبق روال مسابقات و اردوها برگزار می شود اما دیگر خبری از درآمدهای حاصله از سالن نیست و بایستی اعتبار مورد نیاز ۱۲ اعزام سالیانه کشوری وده ها برنامه دیگر وهزینه های مرتبط به آن را از محل های دیگر تامین کنیم که قطعا کاری سخت و طاقت فرسایی است.

رییس هیئت تکواندو البرز تصریح کرد:معتقدم برخی رشته ها به مانند تکواندو باید به شکلی خاص  دیده شوند و مسایلی چون واگذاری سالن ها و حمایت های لازم به شکلی ویژه درمورد آنها اجرا شود.

نوذری با بیان اینکه زیبنده نیست متولی یک رشته مدال آور به مانند تکواندو برای تامین نیازهایش به این وآن مراجعه گفت: حاکمیت باید برخی رشته ها و هیئت های ورزشی مرتبط با آنها را ویژه ببیند و تسهیلات لازم برای فعالیت بدون دغدغه آنها را فراهم نماید.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود به مسابقات اخیر قهرمانی کشور و کسب عناوین البرز در آنها اشاره کرد وگفت: در بخش پسران تیم منتخب  استان البرز  در عین شایستگی و تنها با اختلاف دو امتیاز نسبت به تیم اول باکسب ۳ مدال طلا، ۱ مدال برنز و ۵۵ امتیاز بر روی سکوی نائب قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور جوانان وبزرگسالان کشورقرار گرفت.

وی نتایج بخش دختران را مورد اشاره قرار داد وگفت: تیم منتخب  استان البرز  با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره، ۳برنز  و ۴۱  امتیاز بر روی سکوی سومی جای گرفت.

رییس هیئت تکواندو استان البرز حفظ جایگاه البرز در بین ۳ تیم برتر کشور در سالهای اخیر را ماحصل تلاش شبانه روزی خانواده بزرگ تکواندو البرز دانست وگفت: توقع وانتظارمان این است در این مسیر دشوار حمایت بیشتری صورت بگیرد تا نیازهای سخت افزاری موفق ترین ورزش البرز برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.