ایلام- مرغداران ایلامی که در وضعیت نامطلوبی به سر می برند و در روزهای گذشته اعتراض خود را از طریق رسانه ها به گوش مسئولان رسانده بودند، امروز سه شنبه در محل سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام تجمع کرده و به مدیران و مسئولان مربوطه نسبت به وضعیت موجود اعتراض کردند.

اعتراض مرغداران ایلامی به جهاد کشاورزی رسید

به گزارش قدس آنلاین، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام با حضور در جمع مرغداران با بیان اینکه مشکلات صنعت ما عمدتاً ساختاری است، گفت: در زمان مدیریت بنده مجوز مرغداری جدید صادر نشده به این دلیل که مرغداری های قبلی باید ساماندهی شوند.

سیدمحمدتراب میری با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات مرغداران در دست مدیران استانی نیست و دولت باید تامین اعتبار کند، اظهار داشت: ما معتقد هستیم برای جلوگیری از ورشکستگی مرغداران قیمت مرغ تا ۸۵۰۰ تومان میتواند افزایش یابد، ولی تنظیم قیمت مرغ به صورت سراسری صورت می گیرد.

هزینه بالای تولید مرغ در استان و کشور به علت افزایش قیمت بالای جوجه یک روزه در ماه های اخیر و نهاده های دامی است و دولت باید با کاهش و کنترل قیمت نهاده ها و جوجه یک روزه، به صورت عملی از افزایش قیمت تولیدی مرغ و به تبع آن قیمت نهایی آن جلوگیری شود و بدین طریق هم تولید کننده (که زحمت اصلی تولید بر دوش آنهاست) ورشکسته نشده و هم اینکه قیمت این کالای اساسی در بازار به خوبی تنظیم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.