رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملتی که روی پای خود بایستد و به استقلال خود متکی باشد، مورد هجوم دشمنان قرار نمی‌گیرد.

ملتی که روی پای خود بایستد مورد هجوم دشمنان قرار نمی‌گیرند

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی در روستای اسماعیل‌آباد کوچکلو از توابع شهرستان زرندیه، اردوهای جهادی را عرصه عشق، مجاهدت و خدمت‌رسانی دانست و اظهار داشت: برجسته‌ترین اتفاقی که در اردوهای جهادی این روستا اتفاق افتاده، این است که برای نخستین بار فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اکیپ کاملی از نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و قرارگاه پدافند از این اردوها بازدید داشتند و ما از این حضور قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: انتظار این را داشتم که مناطق محروم از نظر امکانات کمبودهایی داشته باشند اما اینکه در کنار دست پایتخت، روستایی در این محرومیت باشد انتظار نمی‌رفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اظهارات آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مسئولان نظام موضع‌گیری‌ها و سخنان خوبی را در این زمینه مطرح کرده‌اند و باید گفت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک یگان نظامی نیست، بلکه یک نهاد برآمده از بطن انقلاب است.

غیب‌پرور تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک مجموعه خدوم و متعلق به مردم، نظام و انقلاب اسلامی است که در تمامی عرصه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به ملت و نظام نقش‌آفرینی کرده و خدمات صادقانه‌ای را به ثمر نشانده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها می‌دانند که سپاه چه ارزشی در نظام اسلامی دارد و مردم چه علاقه‌ای به این نهاد مردمی و انقلابی دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: هر ملتی که روی پای خود بایستد و به استقلال خود متکی باشد، امکان ندارد مورد هجوم دشمنان قرار گیرند.

غیب‌پرور به فعالیت اردوهای جهادی در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال برنامه‌ریزی جدیدی در این زمینه انجام شده است و این اردوها با سنوات گذشته متفاوت‌تر خواهد بود، چراکه در سال ۹۵ از نظر کمی تعداد اردوهای جهادی هدف‌گذاری‌شده در کشور ۶ هزار گروه جهادی بود اما  امسال هدف‌گذاری در این بخش تعداد ۱۰ هزار گروه جهادی و به استعداد ۸۱۰ هزار نفر است که امیدواریم تا پایان سال محقق شود.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های جدید از این پس گروه‌های جهادی در هر منطقه محروم مدت طولانی را فعالیت خواهند داشت، اظهار کرد: تلاش داریم تا گروه‌های جهادی را به جغرافیای هدف وصل کنیم یعنی تا سال گذشته گروه‌ها به مناطق محروم می‌رفتند و فعالیت‌های آن گروه استمرار پیدا نمی‌کرد اما بر اساس طرح جدید هر منطقه‌ای را بین سه تا پنج سال تحویل یک گروه جهادی می‌دهیم که علاوه بر خدمات‌رسانی رابطه فکری و روحی را با مردم منطقه داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین انسجام آحاد مردم را ثروت اصلی نظام دانست و افزود: این انسجام‌بخشی هدف اصلی است که امیدواریم به آن دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.