مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی با تکذیب خبر سرقت مسلحانه در خیابان جمهوری گفت: در عملیات تعقیب و گریز پلیسی دو متهم سابقه دار دستگیر شدند.

دستگیری متهمان، پایان تعقیب و گریز پلیسی/ تکذیب سرقت مسلحانه

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز واحد گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال گشت زنی در خیابان جمهوری موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ دارای سابقه سرقت به شیوه زورگیری با دو سرنشین جوان شد، بلافاصله ماموران به راننده پژو ۴۰۵ دستور ایست دادند، اما راننده خودروی مسروقه بدون توجه به فرمان ایست پلیس اقدام به فرار کرد.

با آغاز عملیات تعقیب و گریز پلیسی، ماموران با قانون به کارگیری سلاح موفق شدند خودروی مسروقه را متوقف و هر دو متهم را دستگیر کنند در لحظه توقف خودروی مسروقه یکی از متهمان قصد داشت تا با متوقف کردن یک دستگاه تاکسی اقدام به زورگیری و ربودن راننده تاکسی کند که با هوشیاری ماموران از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زمینگیر شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام اینکه هر دو متهم برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل شدند، اعلام کرد: برای هیچ کدام از شهروندان در این حادثه اتفاقی رخ نداد و خبر سرقت مسلحانه در خیابان جمهوری که در شبکه های مجازی منتشر شده است بدین وسیله تکذیب می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.