زاهدان - رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از عملیات موفقیت آمیز کاراگاهان پلیس آگاهی استان در شناسایی و دستگیری عاملان آدم ربایی پس از ۴۸ ساعت خبر داد.

دستگیری آدم ربایان پس از ۴۸ ساعت در زاهدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی کسب اطلاع از وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی ۵۵ ساله در تاریخ ۲۲ مهرماه سال جاری در زاهدان تیمی مجرب از کاراگاهان پلیس آگاهی جهت شناسایی متهم یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند. 

وی افزود: با توجه به شناخت کامل کاراگاهان از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است .

ملاشاهی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با به کارگیری کلیه امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه عاملان این آدم ربایی را که دو نفر بودند شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آدم ربایان را که قصد فرار داشتند دستگیر و گروگان را آزاد کنند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.