خرم‎آباد- مدیر مخابرات منطقه لرستان از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی به‏مناسبت هفته تربیت بدنی به همت اداره کل ورزش و جوانان و مخابرات منطقه لرستان خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی و به همت مخابرات منطقه لرستان

به گزارش قدسآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان؛ هومان محمودی با بیان این مطلب اظهار کرد: ورزش همگانی ضامن تحرک، نشاط و مسئولیت پذیری اجتماعی است  و از این رو مخابرات منطقه لرستان در جهت برگزاری همایش بزرگ پیاده روی اقدام نموده است.

وی افزود: همایش پیاده روی، صبح روز جمعه و در ساعت هشت صبح از میدان امام خمینی(ره) آغاز شده و در ساعت هشت و نیم نیزدر میدان نیلوفر (دریاچه کیو) پایان خواهد یافت.که در پایان همایش نیز جوایزی شامل دوچرخه ، گوشی تلفن همراه ، پکیج ورزشی و اشتراک اینترنت پرسرعت مخابرات  به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می گردد.

وی اظهار داشت: همچنین در این همایش جوایز جشنواره خوش حسابی پرداخت با سامانه 2000 نیز قرعه کشی می گردد .

محمودی گفت: مخابرات منطقه لرستان  در این همایش بزرگ پیاده روی با مستقر شدن اکیپ های  سیار در طول مسیر و محل تجمع شرکت کنندگان خدماتی  نظیر ثبت نام  اینترنت پرسرعت مخابرات با شرایط ویژه و حجم رایگان جهت شرکت کنندگان ، خدمات آنلاین همراه اول ،سیم کارت رایگان انارستان جهت کودکان و نوجوانان ،  تعویض  سیم کارت های معمولی با سیم کارت نسل چهار (Usim) را به شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی خانوادگی ارائه می دهد.

وی با اشاره به طرحهای مخابرات منطقهی لرستان اظهار کرد: طرح جشنواره پاییزی اینترنت مخابرات یکی از طرحهای مخابرات است که بستههای ترافیکی 12 ماهه به قیمت مناسب و مودم رایگان از ویژگیهای آن به شمار میآید و هر متقاضیای که ADSL نداشته باشد، می‌تواند با استفاده از این طرح و تماس با شمارهی 2020، بدون مراجعه اقدام به خرید سرویسهای اینترنتی کنند.

وی گفت: به منظور ایجاد دسترسی اینترنت با پهنای باند بالا برای شهروندان و براساس برنامه ششم توسعه نخستین فاز پروژه اینترنت پرسرعت مخابرات تحت عنوان " طرح مهرگان" همزمان با سراسر کشور در مخابرات منطقه لرستان نیز آغاز شده است.

محمودی گفت: پس از فراهم سازی بستر مناسب ، نخستین فاز این طرح در چند مسیر اصلی شهر خرم آباد آغاز شده است.

مهندس محمودی، در خصوص مزایای این سرویس تصریح کرد: این سرویس به عنوان یک تکنولوژی قابل اعتماد و کارآمد ، دارای مزایای بسیاری مانند پهنای باند بالا، هزینه کم، سرعت زیاد و غیره است که همزمان جهت دانلود فیلم و نرم‌افزار، تلفن تصویری، مشاهده برنامه‌های زنده تلویزیونی با کیفیت HD و 4K، بانکداری الکترونیک، بازی و خرید آنلاین، آموزش و پزشکی از راه دور و اینترنت اشیا نیز میتوان بر روی بستر فیبر نوری استفاده نمود.

وی افزود: با توجه به نیاز اساسی به سرویسهای ارتباطی از جمله اینترنت پر سرعت در مراکز و سازمانهای تجاری، اداری و آموزشی و با هدف توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح استان و ایجاد شهر الکترونیک با تشکیل گروه های کارشناسی با نماد "طرح مهرگان و مخابرات منطقه "و اعزام آنها به مراکز سطح شهر نسبت به معرفی و اتصال همزمان اینترنت پرسرعت از طریق بستر FTTH   ADSL,VDSL برای منازل , واحدهای تجاری، ادارات، ارگانها و سازمانهای مختلف در حین مراجعه اقدام های لازم صورت می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.