یزد - سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از اجرای طرح دست های مهربان۳ به مناسبت هفته ملی کودک با حضور غنچه های هلال در این شهرستان خبر داد.

طرح دستهای مهربان ۳ در شهرستان تفت اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین، سید جواد میرحسینی با بیان این خبراظهار داشت: طرح دست های مهربان۳ یکی از اصلی ترین برنامه های سازمان جوانان در هفته کودک و با توجه به شعار امسال هفته کودک "هر کودک نشانه خدا است"، با حضور بیش از ۲۰ نفر از اعضای کانون غنچه های هلال مهدکودک گل سرخ هلال احمر تفت اجرا گردید.

وی افزود: در این طرح کودکان ضمن همدلی با کودکان مناطق دور افتاده و کمتر برخوردار با هدیه دوستی و مهربانی خود در قالب اسباب بازی آن‌ها را خوشحال می‌کنند و به چادرهایی که بدین منظور برپا شد هدیه های خود را تحویل دادند.

میرحسینی این طرح را  یکی از مهمترین برنامه های هفته کودک دانست وخاطر نشان ساخت: این طرح شاید در نگاه اول یک طرح ساده باشد، اما کودکان با هدیه اسباب بازی های خود که دلبستگی آنها است از مهمترین دارایی های خود به نفع کودکان دیگر می گذرند به این ترتیب کمک به هم نوع را می آموزند و کمک به هم نوع یکی از اهداف اصلی فعالیت های هلال احمر است .

 وی درپایان با اشاره به اهداف برگزاری طرح دست های مهربانی گفت: هدف از این طرح ترغیب و تشویق کودکان به نوع دوستی و تمرین بخشش و سخاوتمندی است چرا که ۷۰ درصد شخصیت های افراد در دوران کودکی شکل می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.