یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: افق توسعه استان یزد مشخص شده و باید با شناسایی کمبودها و بر اساس اولویت‌ها و چشم اندازهای تدوین شده برای تحقق اهداف افق ۱۴۰۴ حرکت شود.

اولویت‌ها وچشم اندازهای استان یزد براساس افق توسعه تدوین شده است

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی طالبی شامگاه سه شنبه در آئین معارفه بخشدار جدید بخش مرکزی بافق اظهار داشت: با بهره‌گیری از سرمایه‌های اجتماعی، خرد جمعی و همفکری تحقق اهداف و برنامه های دولت آسان می شود.

وی در خصوص برخی عقب ماندگی های شهرستان بافق افزود: برای جبران کمبودها، باید با بکار گیری افراد متخصص و خلاق برای رفع محرومیت ها تلاش شود. 
 
معاون استانداری یزد با تشریح قانون برنامه توسعه ششم در خصوص بکارگیری نیروهای متخصص وتوانمند در دستگاه های اجرایی گفت: این ملاک باعث شده بررسی و مطالعاتی در خصوص بخش هایی که تا کنون فاقد بخشدار بوده اند، صورت گیرد. 

طالبی خاطر نشان ساخت: بخشداران و فرمانداران در بدو خدمت باید دارای برنامه های کوتاه و بلند مدت اقتصادی، اجتماعی، توسعه کشاورزی و عمران و آبادانی در حوزه فعالیت خود باشند. 

وی با بیان اینکه توجه دولت به روستاها بیشتر از گذشته متمرکز شده، افزود: بخشداران باید در حوزه گردشگری و بوم گردی، ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت روستائیان تلاش کنند. 

طالبی با بیان اینکه وجود معادن در شهرستان بافق سبب شده که رشته های تحصیلی افراد عمدتا مرتبط با حوزه معدن باشد گفت: تربیت نیروهای متخصصی برای پذیرش مسوولیت در بخشهای مختلف ضروری است.
در این آیین از خدمات محمد رضا فتاحی بخشدار سابق بخش مرکزی شهرستان بافق تقدیر و داوود پورامینی به عنوان بخشدار جدید معرفی شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.