اهواز_۱۷۰ مدال آور و افتخار آفرینان ورزش استان در تالار شهید هاشمی استاندار خوزستان با حضور استاندار و سایر مسئولان تجلیل به عمل آمد.

۱۷۰ مدال آور و افتخار آفرین عرصه ورزش در خوزستان تجلیل شدند

ابراهیم نصیری در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران وافتخارآفرینان استان با حضور امام جمعه موقت اهواز، رئیس فدارسیون وزنه برداری کشور، استاندار خوزستان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی که در سالن شهید هاشمی استاندار خوزستان برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه در این مراسم از ۱۷۰ نفر از ورزشکاران افتخار آفرینان در سطح آسیایی و جهانی، مربیان، داوران، روسای هیات ها و ادارات ورزش وجوانان استان خوزستان تقدیر شده است اظهار کرد: این مراسم براساس آیین نامه وزارت ورزش وجوانان در استان هر ساله برگزار می شود.
وی در ارتباط با اینکه آیا از قهرمانان در سطح کشوری نیز تجلیل می شود، افزود: در دستور کارمان این برنامه تجلیل از قهرمانان کشور نیز است، اگر اعتبارات مان پاسخ گو باشد. قطعا چنین مراسمی برای آن ها در نظر گرفته می شود.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: هزینه تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان ورزش استان حدود ۳۰۰ میلیون تومان شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.