کرج- دبیرهیئت کشتی استان البرز گفت: علیرغم انتظاراتی که می رفت عملکرد کشتی گیران البرزی در رشته فرنگی رضایت بخش نبود.

عملکرد جوانان فرنگی کار البرز رضایت بخش نبود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جهانگیر ترابی اظهار کرد: مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور در بخش فرنگی از صبح روز سه شنبه در سالن انقلاب اسلامی کرج و با حضور ۱۰ تیم آغاز شد.

وی افزود: در این رقابت ها کشتی گیران البرز در گروه سختی قرار گرفتند و در نهایت در رقابت با تیم های مدعی تهران ومازندران در جایگاه سوم قرار گرفتند.

ترابی با بیان اینکه در دیدار رده بندی البرز با قبول شکست مقابل قم در جایگاه ششم قرار گرفت گفت: کسب مقام ششمی برای استان رضایت بخش نیست بااین حال در برخی اوزان کشتی گیران ما بدون شکست به کار خود پایان دادند و شانس حضور در اردوی تیم ملی جوانان را پیدا کردند.

دبیر هیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه مسابقات کشتی آزاد وفرنگی جوانان قهرمانی کشور در گروه الف به خوبی در حال برگزاری است گفت: هیئت کشتی با همکاری اداره کل ورزش البرز تمام توان خود را برای میزبانی شایسته از این مسابقات به کار گرفته اند و به نظرم توانسته ایم رضایت تیم های حاضر و مسئولان فدراسیون را جلب کنیم.

وی در پایان به برگزاری مسابقات رشته آزاد از روز پنج شنبه اشاره کرد و گفت: در این رشته شرایط خوبی داریم و به نظرم می توانیم جز تیم های برتر مسابقات جای بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.