اهواز_ سرپرست امور آبفا روستایی هندیجان گفت: ۸۵ کیلومتر خط انتقال در سطح روستاهای شهرستان هندیجان وجود دارد که باید به مرور زمان و با تامین لوله‌های موردنیاز، اصلاح و بازسازی این خط انتقال انجام شود. 

شبکه انتقال آب روستایی هندیجان نیازمند اصلاح و بازسازی است

به گزارش قدس آنلاین، منوچهر شکاری اظهار کرد: ۸۵ کیلومتر خط انتقال در سطح روستاهای شهرستان هندیجان وجود دارد که به دلیل فرسودگی مشکلاتی را برای آبرسانی به اهالی روستاها از نظر کمی و کیفی به وجود می‌آورد و باید به مرور زمان و با تامین لوله‌های موردنیاز، اصلاح و بازسازی این خط انتقال انجام شود.  
  وی با اشاره به اینکه خط انتقال آب شرب روستاهای مسیر سردشت به دریهک تعویض شد، افزود: با این اقدام و کارگزاری ۱۵۰۰ متر خط انتقال، آب شرب ۲۴ روستای شهرستان هندیجان به لحاظ کمی و کیفی بهبود یافت.  
  شکاری تصریح کرد: این خط انتقال به دلیل فرسودگی و شکستگی‌های مستمر موجب هدر رفت آب و افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب اهالی روستاهای تحت پوشش می‌شد.  
  سرپرست امور آبفا روستایی هندیجان عنوان کرد: ۲۴ روستای مسیر سردشت تا دریهک جمعیتی بالغ بر ۸ هزار و ۳۰۰ نفر را تحت پوشش دارد که با تعویض این خطوط، آب شرب مورد استفاده آن‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار شده است.  
  وی ادامه داد: با کارگزاری ۱۵۰۰ متر لوله پلی اتیلن ۱۰ اینچ ۷ روستای سردشت نیز از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره‌مند شدند.  
  شکاری با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای تامین اعتبار و لوله‌های مورد نیاز اظهار کرد: پیگیری‌های مستمر از مسئوولین ذیربط شهرستان هندیجان و استان خوزستان در حال انجام است.  
  وی با اشاره به تعویض و کارگزاری ۴ هزار متر لوله پلی اتیلن ۱۰ اینچ در انتهای این خط انتقال خاطرنشان کرد: در صورت تامین لوله‌های مورد نیاز کلیه نقاط این خط انتقال اصلاح و بازسازی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.