گیلان-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بیان اینکه چکیده مقاله‌های کانون پرورش فکری استان گیلان به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت گفت: ۱۸۲ چکیده مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

چکیده مقالات کانون گیلان به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، اسفندیار ضیایی با اشاره به بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اظهار داشت: این جشنواره در دو مرحله و بررسی چکیده مقالات مختلف ارسالی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: در این راستا چکیده مقالات ۲ مربی مسئول و مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در مرحله نخست این جشنواره برگزیده شده است.

ضیایی افزود: چکیده مقالات "انتقال مفهوم خداشناسی از طریق قصه‌گویی ضرب‌المثل‌های فارسی" و "بررسی مهارت‌های اجتماعی گفت‌وگو براساس نظریه ذهن در کتاب قصه پسته و هفت برادر" از ۲ مقاله گیلانی راه‌ یافته به مرحله دوم این جشنواره است.

وی با تاکید بر اینکه مقالات مذکور از سوی مربی مسئول و مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شفت بوده است گفت: ۱۲۸ چکیده مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۵۵ مقاله به مربیان مراکز فرهنگی و هنری کانون و ۱۲۷ مقاله به مخاطبان آزاد اختصاص داشته است.

ضیایی افزود: دبیرخانه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آثار را با موضوعات "استفاده از زبان وجودی در قصه‌گویی"، "قصه‌گویی و رشد مهارت‌های اجتماعی در کودکان و نوجوانان"، "قصه‌گویی و تربیت دینی در کودکان و نوجوانان"، "کارکردهای روان‌شناختی قصه‌گویی در دنیای کودکان"، "قصه‌گویی در دنیای دیجیتال" و "چگونگی بازنویسی داستان‌های دینی برای قصه‌گویی" بررسی کرده است.

مدیرکل کانون‌پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان آخرین مهلت ارسال اصل مقاله به دبیرخانه این جشنواره را ۲۰ آبان ما اعلام کرد و افزود: برگزیدگان پایانی آذرماه امسال معرفی شده و مقالات برگزیده هم‌زمان با اجرای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوانش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.