یک روزنامه سعودی با انتشار مطلبی توهین آمیز به فوتبال ایران مدعی شد تماشاگران پرسپولیس در بازی با الهلال شعار نژادپرستانه سر داده اند.

شعار نژادپرستانه هواداران پرسپولیس و گدایی کردن پول بلیت از هواداران الهلال!

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه سعودی «عکاظ» پس از بازی تیم های پرسپولیس و الهلال در چارچوب دیدار برگشت نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا اقدام به انتشار مطلبی اهانت آمیز نسبت به فوتبال ایران کرده است. 

بر اساس این گزارش، عکاظ در گزارش خود مدعی شده است: ایرانی ها در بازی الهلال و پرسپولیس بازهم به اقدامات غیراخلاقی خود که در واقع به آن عادت دارند، ادامه دادند. هواداران ایرانی در سکوهای ورزشگاه اقدام به سر دادن شعارهای نژادپرستانه کردند! بازیکنانشان نیز در زمین به بازیکنان الهلال اهانت کردند.

این روزنامه سعودی که خود را مدعی اخلاق معرفی کرده، در ادامه گزارش خود آورده است: ایرانی ها از ضعف کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده کرده و با افزایش قیمت بلیت دیدار میان پرسپولیس و الهلال عملا از هواداران این تیم گدایی کرده‌اند! هواداران الهلال از این رفتار ایرانی ها که البته تعجب برانگیز هم نبود، ناراحت شدند. از همین روی آنها با حمل پلاکاردهایی در ورزشگاه مسقط، اعتراض خود به اقدام فدراسیون فوتبال ایران را ابراز کردند. 

عکاظ در ادامه آورده است: هواداران الهلال پلاکاردهایی را با خود حمل کردند که بر روی آنها نوشته شده بود: «حتی اگر قیمت بلیت مسابقه به ۱۰۰۰ ریال سعودی برسد، بازهم برای تماشای بازی از نزدیک آماده هستیم». این اقدام هواداران الهلال نشان داد که آنها چقدر تیمشان را دوست دارند و در هر شرایطی حاضر به دفاع از آن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب بین پرسپولیس و الهلال در مسقط برگزار شد و این بازی با نتیجه تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت تا الهلال در مجموع به عنوان برنده راهی فینال آسیا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.