اهواز_استاندار خوزستان گفت: در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریت باشگاه استقلال خوزستان باید اصلاحاتی صورت بگیرد و در این ارتباط به مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان تذکر داده ام.

حوزه برنامه ریزی و مدیریت استقلال خوزستان باید اصلاح شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان ورزش استان خوزستان که امروز چهارشنبه در سالن شهید هاشمی استانداری استان خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه امروز، روز نخست هفته تربیت بدنی و ورزش است اظهار کرد: به همین مناسبت از قهرمانان و پهلوانان و مدال آوران عرصه های آسیایی، جهانی و المپیک تقدیر به عمل آمد. چرا که این ها باعث افتخار برای استان و کشور شده اند.

 وی در ارتباط با تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: من وظیفه پشتیبانی را داشتم و شاید تنها تیمی بوده که از ۲۰ تا ۲۵ درصد از اعتبارات خود را دریافت کرده و جز محدودی تیم های بوده که ۲ میلیارد تومان تامین کرده ایم.

استاندار خوزستان ادامه داد: در صورتی که قبل از آن نیز به من گفته اند که یک میلیارد و دویست میلیون تومان از آسیا می‌گیرند و تا نیم فصل مشکل را حل می کنند.

 غلامرضا شریعتی عنوان کرد: من فکر می‌کنم باید در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریت باشگاه استقلال خوزستان اصلاحاتی صورت بگیرد و اکنون به افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان تذکر داده ام که باید اصلاحات صورت بگیرد و همچنین گروه ملی نیز تعیین تکلیف شده است.

 وی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم به تیم استقلال خوزستان نظمی بدهیم، که ان شاء الله در ادامه بازی های بتواند جبران کند. ما در تلاشی هستیم که دفاع و حمایت کنیم که تیم از هم نپاشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.