کرج- رئیس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: این پارک در سال گذشته ١١٠ میلیاردتومان فروش محصولات در حوزه های مختلف داشته است.

فروش ۱۱۰ میلیارد تومانی پارک علم وفناوری البرز در سال گذشته

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عطاالله ربانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نخستین نشست کارگروه رفع موانع شرکت های دانش بنیان استان البرز  اظهار کرد: از مهمترین اهداف این پارک تسهیل عملکرد شرکت های دانش بنیان است.

وی  با بیان  اینکه استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور نامگذاری شده است، تاکید کرد: بررسی مشکلات و موانع شرکت های دانش بنیان و حمایت از آنها ضروری است.

رئیس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: استان البرز ۱۲۰ هزار دانشجو دارد، با توجه به این آمار مسیر حرکت این استان باید به سمت افزایش ظرفیت ها و کاهش موانع تولید و اشتغال باشد.

وی در ادامه افزود:  ساختار های فناورانه در این پارک، پیگیری ظرفیت های نخبگان داخلی و افزایش بازدهی است.

ربانی با اشاره به اینکه البرزاولین رتبه در پارک پیشرفته علم و فناوری را دارد گفت: برای افزایش بازدهی در حوزه های مختلف، دوره های آموزشی مختلفی برگزار کرده ایم که بازدهی مناسبی داشته است.

ربانی از مهم ترین مشکلات پارک علم و فناوری  استان را کمبود آبرسانی اعلام کرد، اظهار کرد: در صورتی که بتوانیم این معضل را بهبود بخشیم، می توانیم بزرگترین همایش های ملی را در این پارک برگزار کنیم.

رییس پارک علم وفناوری البرز  از  نصب ۱۰۰ فیلتر در کارخانه های سیمان کشور که توسط شرکت های دانش بنیان ساخته شده بودند، خبر داد و گفت: این کارخانه ها تا پیش از این آلودگی های فراوانی در هوا ایجاد می کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.