اهواز_مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: بر روند هرس درختان کنوکارپوس نظارت لازم از سوی مدیریت بحران استانداری انجام می شود.

نظارت بر روند هرس درختان کنوکارپوس ازسوی ستاد بحران استانداری

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان کیامرث حاجی زاده در جلسه شورای سلامت که امروز چهارشنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد:برای موضوع بیماری های تنفسی پاییزه در بخش پیش بینی و پیشگیری و همچنین آمادگی بیمارستان ها، مراکز درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی ورود کردیم و هرس درختان کونوکارپوس یکی از مصوبات ما از سال گذشته است.

وی افزود:در بخش نظارت بر اجرای هرس درختان نیز مقرر شده تا مدیرکل امور شهری استانداری نظارت بر شهرداری های مختلف استان را انجام دهد. شرکت نفت و توزیع برق اهواز برای هرس درختان تاکنون همکاری کرده اند اما دستگاه های دیگر همکاری لازم را نداشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد:اگرچه متولی اصلی هرس درختان کنوکارپوس شهرداری و سازمان پارک ها است ولی دستگاه های دیگر را به عنوان همیار تعیین و خواستار همکاری آنها در این زمینه بودیم.

حاجی زاده ادامه داد:بر اساس مصوبه باید تا پایان مهر ماه کار هرس درختان انجام می شد و امیدوارم شهردار جدید روند تسریع بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشد.

وی تصریح کرد:کمیته ای برای تأمین اعتبار برای خرید ماسک تشکیل دادیم که تعدادی ماسک تهیه و از نمونه های دیگر نیز ۱۰۰ هزار ماسک به انبار اداره کل بحران استانداری وارد شد، همچنین برای هر کدام از شهرهای بحران خیز ۱۰ هزار ماسک اختصاص داده و بین آنها توزیع کردیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان خاطرنشان کرد:در خصوص آنفولانزای فوق حاد پرندگان نیز از مسئولان ملی دستورالعملی دریافت و نامه آن را به دستگاه ها ابلاغ شده است. با اهتمام ویژه ای که استاندار به این موضوع داشت و در ایذه و باغملک این بیماری متوقف شد، خواهش داریم که دستگاههای مربوطه دقت لازم را به این موضوع داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.