دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: به رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد می‌کنم قدرت سپاه را از نظامیان خود در منطقه سؤال کند و بداند که سپاه یکی از ارکان قدرت دفاعی و ملی ایران است.

ترامپ قدرت سپاه را از نظامیان خود در منطقه سؤال کند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در اختتامیه اولین جشنواره فضای مجازی و رسانه کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی با بیان رمز پیروزی ایران در تداوم دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت گفت: هم اکنون نسل دوم و سوم فرزندان دلیر ایران در جبهه مقاومت اسلامی به دفاع استراتژیک ایران عمق بخشیده و ناقوس نابودی رژیم صهیونیستی جنایتکار را به صدا در آورده اند.

وی افزود: استمرار دفاع از بلاد اسلامی و روحیه جهادی و شهادت طلبی در میدان دفاع از عتبات عالیات در عراق و دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها توسط  شهدای مدافع حرم و سرکوب تروریسم تکفیری و شکست ائتلاف آمریکا و صهیونیستها و بر خی از کشورهای منطقه در سوریه و عراق ثابت کرد که جوانان ما در مسیر رشد و تکامل معنوی، عقلانی و بالندگی آرمانهای انقلاب اسلامی  و ملت بزرگ ایران تا رسیدن به  امنیت پایدار در منطقه و تمدن نوین اسلامی ایران هستند.

صفوی اضافه کرد: امتی که رهبری متقی، خردمند و شجاع و جوانانی آماده فداکاری در راه ارزشها  دارد در برابر هیچ  قدرتی شکست نخواهد خورد و  این خون شهیدان است که راه  کربلا را برای مراسم اربعین حسینی باز کرده  و ان شاء الله  خون شهداء مدافع حرم  راه قدس را بر مسلمانان  باز خواهد کرد و جمله عرفانی و راهبردی حضرت امام (ره)   که فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد را به حول و قوه الهی تحقق خواهد بخشید.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ترویج علوم و معارف دفاع مقدس در فضای مجازی گفت: علوم و معارف دفاع مقدس و فرهنگ جهاد وشهادت  یک مفهوم عارفانه، عالمانه و هوشمندانه برخاسته از جهان بینی قرآنی و اسلام ناب محمدی است و ما و شما دانشگاهیان رسالت خودمان بدانیم  که این تفکر برتر و مفهوم عمیق را در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و رسانه های بر خط و رسانه های تصویری ترویج دهیم.

وی افزود: اگر بتوانیم فرهنگ و معارف دفاع مقدس و سیره عملی شهدای عالیمقام خودمان را با استفاده از شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای ارتباطی نهادینه سازی کنیم، آن وقت فضای مجازی مهمترین رکن مقابله با دشمن خواهد بود.

صفوی با اشاره به استحاله فرهنگی جوانان توسط دشمنان در فضای مجازی گفت: یکی از برنامه های اصلی دشمنان در فضای مجازی، استحاله فکری و  از بین بردن  ریشه های فرهنگی و اجتماعی ملت ایران است، آنها این کار را با هویت سازی انجام می دهند، بنابراین  راه تقابل با  این توطئه، تقویت هویت انقلابی و اسلامی ملت ایران است.

وی با بیان ضرورت برنامه ریزی اصولی در فضای مجازی افزود: نسل اول انقلاب اسلامی با مقاومت و ایثار، با خلق حماسه تن در برابر تانک، به دشمن اجازه «تصرف سرزمین ایران» را نداد، اکنون نسل دوم و سوم انقلاب نیز نباید به دشمن اجازه «تصرف افکار و اذهان» را بدهند؛ شما  دانشجویان نباید اجازه بدهید سواره نظام جنگ نرم آمریکا، قلب های مردم را فتح کند، فرهنگ شهادت و آموزه های دفاع مقدس می تواند به مثابه یک دژ مستحکم در برابر این هجوم نرم ایستادگی کند. همه جوانان و دانشجویان ما باید به این باور برسند امروز در میدان  یک جهاد کبیر فرهنگی قرار دارند که بدون برنامه ریزی، عقلانیت و نورانیت  و به کارگیری علم و دانش روز نمی توان در آن صحنه نبرد پیروز شد.  

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: آموزه های اسلام ناب محمدی(ص)، صراط مستقیم اهل بیت(ع) و فرهنگ غنی جهاد و شهادت، معرفت و ذخیره ای است که می تواند تمدن جدید ایران اسلامی  و سیمای بشریت و آینده حهان را شکل دهی کند.

صفوی در ادامه و در تشریح مسائل منطقه و جهان گفت: به فضل الهی و با تسلط  دولت، ارتش و نیروهای حشد الشعبی عراق بر منطقه نفتی کرکوک توطئه تجزیه عراق با شکست مواجه خواهد شد و عوامل جاه طلب وابسته به آمریکا و صهیونیسم  در شمال عراق که به دنبال قهرمان شدن بودند به این نتیجه خواهند رسید  که ملت و دولت و کشور یکپارچه عراق  قابل تفکیک و تجزیه شدن نیست و ایران هم تجزیه کشورهای اسلامی منطقه را بر نمی تابد.

وی با اشاره به سخنان چند روز گذشته رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: سخنان جند روز گذشته رئیس جمهور آمریکا بار دیگر ثابت کرد  که او فاقد بینش راهبردی نسبت به مسائل جهانی خصوصا  منطقه غرب آسیا است و  رئیس جمهور آمریکا باید بداند  دوران زورگویی و عربده کشی از موضع یک ابر قدرت  سالها است که به پایان رسیده و قدرت جهنمی آمریکا رو به افول  و فرسایش است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: در مقابل به فضل و عنایت الهی قدرت نظام اسلامی و وزن ژئوپلیتیکی و اعتبار بین المللی جمهوری اسلامی ایران  در مقیاس منطقه ای و جهانی رو به افزایش است و رئیس جمهور آمریکا که به دنبال گرفتن امتیازات جدید از ایران  است، با این سخنرانی و به اصطلاح خودشان راهبرد جدید و بکارگیری اصطلاح غلطی راجع به خلیج همیشه فارس، دچار خطای استراتژیک شده است.

صفوی تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند قدرت موشکی و مسائل منطقه همچون سوریه و عراق که به امنیت ملی ایران و امنیت منطقه مربوط می شود قابل معامله نیستند و آمریکایی‌ها هستند که مجبور به عقب نشینی هم در مواضع سیاسی و هم تحریم های ظالمانه علیه ایران خواهند شد و پس از سخنان  ابلهانه اخیر، مقابله با آمریکا تبدیل به گفتمان ملی در ایران شده  است و قوای سه گانه و نیروهای مسلح و ملت هوشمند، صبور و شجاع ایران با هدایت قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای برای هر گونه شرائطی خود را آماده کرده اند  و به حول و قوه الهی ملت ایران پیروز این صحنه خواهد شد.

 دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به تروریستی نامیدن سپاه بعنوان اشتباه دیگر رئیس جمهور آمریکا گفت: به رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد می کنم، قدرت سپاه را  از نظامیان خودش در عراق  و سوریه و خلیج فارس سئوال کند و بداند که پیوستگی ملت با سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اساس اقتدار نیروهای مسلح ایران است و سپاه پاسداران یکی از ارکان قدرت دفاعی و ملی ایران است.

صفوی افزود: آمریکایی‌ها تحولات ایران و منطقه  را درک نمی کنند و به نوعی دچار عقب افتادگی ذهنی هستند و آنها شکست های پی در پی از ایران خورده اند و ان‌شاءالله خواهند خورد و ما نیز نبایستی هیچگاه از توطئه آمریکائی ها و عوامل آنها همچون صهیونیست ها غافل شویم و همیشه بایستی هوشیار باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.