اهواز_مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان عنوان کرد: ورزش باید یکی از سه موضوع مهم مدیریت تصمیم‌گیر در استان باشد که خوشبختانه استاندار خوزستان به همراه معاونان استاندار تا به امروز، ما را همراهی کرده‌اند.

ورزش باید یکی از سه موضوع مهم مدیریت تصمیم‌گیر در خوزستان باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، افشین حیدری در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و افتخارآفرینان آسیایی، پارآسیایی و جهانی که امروز چهارشنبه در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، بابیان اینکه یک گلایه همیشگی این بوده که چرا وقتی قهرمانان ما به سکوی موفقیت می‌رسند، پس از آن کمتر دیده می‌شوند؟ اظهار کرد: این مشکل اساسی استان بود که ما با هدف‌گذاری که در اداره‌کل ورزش و جوانان داشتیم، خواستیم که ورزش وارد یک فصل جدید شود و نگاه به ورزش در خوزستان تغییر کند.

 وی افزود: ورزش باید یکی از سه موضوع مهم مدیریت تصمیم‌گیر در استان باشد که خوشبختانه دکتر شریعتی، حاجتی و معاونان استاندار تا به امروز، ما را همراهی کرده‌اند.

مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان با اشاره به اینکه به زودی دو خانه کشتی در شهرستان‌های ایذه و اندیمشک، با حضور وزیر ورزش کلنگ‌زنی خواهد شد، ادامه داد: از آبان سال جاری تا پایان سال ۹۷، هر ماه به صورت متوسط یک یا ۲ پروژه عمرانی را افتتاح خواهیم کرد.

حیدری تاکید کرد: تمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام از امسال جانی دوباره خواهند گرفت و به سمتی می‌رویم که سرانه فضای ورزشی استان در شان مردم خوزستان باشد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار با کمک استاندار مبلغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبار را برای تجهیز هیات‌های ورزشی در نظر گرفتیم و به زودی در اختیار هیات‌ها قرار می‌گیرد. عنوان کرد: در بحث حمایت از قهرمانان هدفگذاری المپیک ۲۰۲۰ را آغاز و قرار است قهرمانانی که شانس کسب سهمیه هستند، حمایت شوند.

مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان با اشاره به اینکه کار هدفگذاری را شروع کردیم به این هدفگذاری به پایان رسید و این هدفگذاری یک آینده را در بعد مدال‌آوری ترسیم کرده است بیان کرد: حداکثر کسب مدال را در مدال‌های کشوری، آسیایی و جهانی داشته باشیم.

حیدری با بیان اینکه یکی از اتفاقات جدیدی که در ورزش خوزستان رخ داد، میزبانی‌هایی است که برای نیمه دوم سال ۹۶ درنظر گرفته‌ایم ادامه داد:  بیش از ۱۰۰ درصد در میزبانی‌ها رشد داشته‌ایم.

وی اظهارکرد: ۶۱ میزبانی را در شش ماهه دوم سال داریم، جز میزبانی‌هایی است که به واسطه ۱۸۳ تیم لیگی در کشور داریم. امیدوارم این میزبانی‌ها به توسعه ورزش استان کمک کند. خوزستان افتخارات بسیاری در شش ماه اول سال جاری به دست آورده است و در این نیمه سال نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان افزود:‌ دفتر ورزش محلات و خصوصا مناطق حاشیه‌ای نیز به زودی در ورزشگاه غدیر افتتاح خواهد شد. همچنین استان را به ۵ قسمت تقسیم کرده‌ایم و یک آمایش انجام دادیم که در هر بخش از استان می‌خواهیم چه رشته‌ای را تقویت کنیم یا چه استعدادی وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.