جانشین قرارگاه ثارالله در واکنش به اظهارات ترامپ گفت: ما بسیجیان دوران دفاع مقدس همچنان با قدرت در صحنه مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی تا آخرین نفس حضور داریم.

واکنش جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله به "شاخ و شانه" کشیدن ترامپ

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در گردهمایی رزمندگان سپاه تهران که عصر امروز در حسینیه فاطمة الزهرا(ع) برگزار شد، اظهار داشت: طی وظیفه‌ای که به‌عهده بنده و سردار یزدی به‌منظور جانشینی فرمانده قرارگاه ثارالله و فرماندهی سپاه تهران گذاشته شد قرار بر این شد تا با برگزاری این جلسات، در پادگان مقدس ولی‌عصر(عج) و با حضور رزمندگانی که از همین مکان عازم جبهه شدند نشست‌هایی برگزار شود که به نام میثاق و همانند همایش‌هایی در دوران دفاع مقدس باشد.

وی افزود: هدف ما از این سلسله گردهمایی‌ها این است که در مقاطع مختلف با همان روحیه اوایل انقلاب و دفاع مقدس که این پادگان یکی از پادگان‌های شاخص جذب و اعزام نیرو به جبهه‌ها بود بار دیگر با شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنیم.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: ما باید به دشمنان این خبر را برسانیم که تا آخرین قطره خونمان راه شهدا را ادامه خواهیم داد و گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب تا آخرین نفس ایستاده‌ایم.

سردار کوثری با اشاره به اظهارات ضد ایرانی ترامپ تصریح کرد: این روزها که دشمنان ما به‌ویژه رییس جمهور آمریکا در حال شاخ و شانه کشیدن در فضای رسانه هستند ما تصمیم گرفتیم که با برگزاری این‌گونه گردهمایی‌ها به آنها اعلام کنیم که ما بسیجیان دوران دفاع مقدس همچنان با قدرت در صحنه مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی تا آخرین نفس حضور داریم. هرچند که امروز شاهد هستیم که جوانان انقلابی بسیاری در این مسیر آماده‌اند تا جان خود را فدا کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.