شهرکرد- مجهزترین پیست دوومیدانی تارتان کشور در چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر ورزش و جوانان بهره برداری می شود.

مجهزترین پیست دوومیدانی تارتان کشور بهره برداری می شود

به گزارش قدس آنلاین، پیست دوومیدانی تارتان چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین پروژه های ورزشی کشور است که در این استان احداث شده است.

مراحل ساخت بهترین و مجهزترین سالن دومیدانی تارتان سر پوشیده کشور در در زمینی به مساحت چهار هکتار و زیربنای یک هزار متر مربع در شهر بروجن استان چهارمحال و بختیاری به پایان رسیده است.

مراحل احداث این پروژه ملی از سال ۱۳۸۶ آغاز شده است و این سالن ورزشی با ظرفیت یک هزار و ۲۰۰ تماشاچی از مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور دولت نهم و دهم به استان چهارمحال و بختیاری است.

پیست دوومیدانی تارتان چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در این زمینه گفت: مراحل تکمیل این پروژه به همت دولت یازدهم انجام شده است و این پروژه آماده بهره برداری است.

عبدالرحمان قاسمی عنوان کرد: این پروژه با حضور وزیر ورزش و جوانان در روز شنبه هفته آینده افتتاح می شود.

وی تاکید کرد: با بهره برداری از این پروژه زمینه برای توسعه ورزش های دوومیدانی در استان چهارمحال و بختیاری فراهم می شود.

پیست دوومیدانی تارتان زمینه ساز برگزاری اردوهای تیم ملی درچهارمحال و بختیاری است

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این پروژه زمینه برگزاری مسابقات کشوری را در این استان فراهم می کند.

وی تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری استعدادهای بالای در حوزه ورزش دوومیدانی دارد و بسیاری از رکورد های دوومیدانی کشور در دستان  ورزشکاران این استان است که امیدواریم با بهره برداری از این سالن استعدادهای بالای این استان در این ورزش شکوفاتر شود.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به توانمندی جوانان شهرستان بروجن در ورزش دومیدانی و کسب عناوین جهانی و آسیایی، عنوان کرد: با بهره برداری از این سالن ورزشی، دومیدانی شهرستان و استان در مسیر جدیدی قرار می گیرد و زمینه برای شکوفایی استعدادها فراهم می شود.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری روز شنبه هفته آینده به چهارمحال و بختیاری سفر می کند و بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان فارسان، افتتاح پروژه بزرگ پیست بین‌المللی سرپوشیده دوومیدانی تارتان شهرستان بروجن، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرکرد، افتتاح خانه جوان شهرکرد و نشست صمیمی و دیدار با هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد و... از مهمترین برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به این استان است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.